SIKU 2007

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5162
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

SIKU 2007

Bericht door buttonfreak »

Ik weet niet of ik het hier moet doen, maar SIKU heeft haar nieuwe modellen voor 2007 op de site gezet via http://www.siku.de/pdf/nh_07.pdf.

De Wiesmann, de Peugeot 207CC, de klassieke modellen en de Audi's zien er interessant uit, net zoals de trucks die dit jaar worden uitgebracht. Het lijkt er op dat de Norev-versie van de A4 cabrio beter is qua detail.

De Thunder lijkt nergens op (eindeutig zweideutig).
De Hurricane is een Pagani Zonda-achtig wagentje
De Magma lijkt me een Koenigsegg
De Canyon maak ik geen woorden vuil aan
De Ligntning lijkt me wat op de oude Bugatti EB110, maar waarom zouden ze dat ongelicenseerd doen?
Wie kan de Storm identificeren?
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ja die hurricane en magma enzo... die gaan er hier niet meer komen, de 2006 versies vond ik ook erg basic. Die Wiesman GT is wel heel leuk. Die andere lijken een beetje fantasie modellen. De super series gaan er wel komen, die mercedes 300 SL zou die veel verschillen met degene die er al is? Die traction avant is leuk. Veel Audi dit jaar. Er zit tussen het grote spul ook leuke dingen, maar daar heb ik de streep getrokken, anders kan ik het niet meer kwijt. Alleen personen wagens en hoogstens oud siku spul.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 19 dec 2006 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zit te denken aan een Saleen :think:
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5162
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Peter Parker schreef:Ja die hurricane en magma enzo... die gaan er hier niet meer komen, de 2006 versies vond ik ook erg basic. Die Wiesman GT is wel heel leuk. Die andere lijken een beetje fantasie modellen. De super series gaan er wel komen, die mercedes 300 SL zou die veel verschillen met degene die er al is? Die traction avant is leuk. Veel Audi dit jaar. Er zit tussen het grote spul ook leuke dingen, maar daar heb ik de streep getrokken, anders kan ik het niet meer kwijt. Alleen personen wagens en hoogstens oud siku spul.
Ik denk dat de Mercedes net als de andere auto's een tandje groter is. nnToegevoegd na 3 minuten:nn
Ricardo schreef:Zit te denken aan een Saleen :think:
Qua kleur en lijn lijkt dat te kloppen, echter de deurvorm is nogal anders evenals de spoiler, maar je zou gelijk kunnen hebben. Ik schrijf het met potlood erbij ;)
2cv
Berichten: 124
Lid geworden op: di 10 feb 2004 23:55
Locatie: Fryslân

Bericht door 2cv »

Ik zie een camper en een Traction Avant 8)

Verder valt het me op dat ze voor sommige modellen de orginelen op die pagina gezet hebben. Dus niet een fotootje van het modelletje.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Die zijn nog niet af.

Leuke Audi's, die gaan er dus komen hier!
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5162
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

2cv schreef:Ik zie een camper en een Traction Avant 8)

Verder valt het me op dat ze voor sommige modellen de orginelen op die pagina gezet hebben. Dus niet een fotootje van het modelletje.
Gebeurt vaker. "Werksfoto" staat er dan. Van sommige dingen die je wel ziet zie je slechts een handmunster, dat wil zeggen de uiteindelijke versie kan nogal afwijken.
2cv
Berichten: 124
Lid geworden op: di 10 feb 2004 23:55
Locatie: Fryslân

Bericht door 2cv »

Ah, vandaar ! Maar dan weet je dus eigenlijk nog niet hoe het er uit komt te zien ... Best jammer.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5162
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

2cv schreef:Ah, vandaar ! Maar dan weet je dus eigenlijk nog niet hoe het er uit komt te zien ... Best jammer.
Ik denk dat deze PDF een warmmakertje is. Normaal presenteert SIKU zijn lijn op de Nuerenberger beurs.
Gesloten