Hamann
-
Hamann
Ik wist niet echt waar dit zou horen dus heb ik hem maar hier geplaats.
Zijn er mensen die Hamann kennen, het is een ombouw zaak van auto's 1:1 van bijv. BMW, Lambo, Ferrari en nog meer.Het is een Duits bedrijf en je kan sommige auto's ook kopen.
Maar ik had op de site gezien dat ze ook een drie-tal modelauto's verkopen waaronder : Een BMW M5 E 60 1:18 €549,- , een BMW M3 E 46 1:18 €499,- en een Lamborghini Gallardo 1:43 voor €149,-.
Is hier iemand die een van deze auto's heeft of een keer hier van gehoord?
DC 1970
Zijn er mensen die Hamann kennen, het is een ombouw zaak van auto's 1:1 van bijv. BMW, Lambo, Ferrari en nog meer.Het is een Duits bedrijf en je kan sommige auto's ook kopen.
Maar ik had op de site gezien dat ze ook een drie-tal modelauto's verkopen waaronder : Een BMW M5 E 60 1:18 €549,- , een BMW M3 E 46 1:18 €499,- en een Lamborghini Gallardo 1:43 voor €149,-.
Is hier iemand die een van deze auto's heeft of een keer hier van gehoord?
DC 1970
- hanzjepanzje
Die Gallardo is gedaan door LookSmart, en ook zeer mooi (hoewel bij een gewone webshop geen €149 hoor!).
De omgebouwde Kyosho M5 is belachelijk duur maar wel erg mooi gedaan.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de laguna Seca E46 M3, ook op basis van een Kyosho.

Tja, als ik geld te veel had zou ik de M5 kopen maar dat is dus niet het geval.
De omgebouwde Kyosho M5 is belachelijk duur maar wel erg mooi gedaan.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de laguna Seca E46 M3, ook op basis van een Kyosho.

Tja, als ik geld te veel had zou ik de M5 kopen maar dat is dus niet het geval.

-
http://www.hamann-shop.com/45.0.htmlhanzjepanzje schreef:Ken Hamann wel maar ben niet belkend met de modellen. Ben wel benieuwd dus als je een link hebt wil ik wel eens kijken.
-
- Contacteer:
Nope, ik ben deze modellen ook als een tegengekomen op duitsCaptain Jack Sparrow schreef:hebben die gasten misschien een typ foutje gedaan en moet de 9 op het einde weg?
forum en die prijzen kloppen echt.
Persoonlijk vind ik ze aan de te dure kant , maar aan de andere kant
zijn ze wel helmaal hand gemaakt ( de ombouw dan ) dus is de prijs
ook wel hoger als een gewoon schaal model.
Beide 1:18's zien er mooi uit maar kopen zou ik ze niet doen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
-
- Contacteer:
Ja klopt, maar tussen een prof en een amateur zit nogal een verschil.Captain Jack Sparrow schreef:onze ombouw is toch ook helemaal met de hand gedaan
en zijn zelfs wel unieker als die van hun vermits wij meestal maar 1 maken. maar ik denk dat we daar best ni zo'n prijzen voor vragen anders graak je ze van je leven niet kwijt
Denk dat er grote verschillen zichtbaar zijn als je deze modellen
naast elkaar zet voor een kwaliteits beoordeling.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
-
- Contacteer: