Dealerauto's
Dealerauto's
Dealerauto's... wat zijn het nou eigenlijk en waar krijg je ze?
meestal wel. Een dealerversie is nl. de "exclusieve" versie van een "gewoon winkelmodel".
Trouwens, meestal is het zo dat er van een bepaald model alleen een dealerversie of alleen een gewone versie is gemaakt. Het aantal modellen dat én een dealer- én een gewone versie heeft is niet groot. Tenminste, bij straatmodellen, ik weet niet hoe het zit met race/rally/dtm enz. modellen, dat is mijn straatje niet
Trouwens, meestal is het zo dat er van een bepaald model alleen een dealerversie of alleen een gewone versie is gemaakt. Het aantal modellen dat én een dealer- én een gewone versie heeft is niet groot. Tenminste, bij straatmodellen, ik weet niet hoe het zit met race/rally/dtm enz. modellen, dat is mijn straatje niet

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Nou van de straatversies wordt juist wel vaak een dealer en normale versie gemaakt. Meestal heeft de dealerversie ook daadwerkelijk een orginele merk kleur. Een model wordt eerst een paar maand als dealerversie verkocht bij uitsluitend de dealer en daarna komt deze in een gewijzigde kleur en in een doos van de fabrikant op de markt en is dus gewoon te koop via de winkel/internet.volvofiel schreef:meestal wel. Een dealerversie is nl. de "exclusieve" versie van een "gewoon winkelmodel".
da's nou het nadeel van het nooit bezoeken van een dealerRicardo schreef:[..]
Nou van de straatversies wordt juist wel vaak een dealer en normale versie gemaakt. Meestal heeft de dealerversie ook daadwerkelijk een orginele merk kleur. Een model wordt eerst een paar maand als dealerversie verkocht bij uitsluitend de dealer en daarna komt deze in een gewijzigde kleur en in een doos van de fabrikant op de markt en is dus gewoon te koop via de winkel/internet.

Iig weer wat geleerd.

http://www.porschecentrumeindhoven.nl/p ... 20-%201:18
Weet iemand toevallig welke fabrikant verantwoordelijk is voor deze porsche modellen?
Weet iemand toevallig welke fabrikant verantwoordelijk is voor deze porsche modellen?