Originele foto's.

AA Toyota Altezza.

Wielen zitten er nog niet vast onder, alleen even voor de foto geplaatst. Ik heb de velgen bij een internetbedrijfje gekocht in Nederlend, alleen kan ik het niet meer vinden, want ik wil zelf ook nog een paar extra velgen hebben.DTM Geplaatst: Ma Jan 22, 2007 5:58 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Staat zeker niet verkeerd! Wat voor velgen heb je gebruikt?
Een aandachtspuntje: volgens mij staat het achterwiel een beetje scheef gemonteerd of lijkt dit maar zo door de schaduw?
Hmm, zijn het deze misschien: http://www.sdmodelcartuning.nl/product_ ... cts_id=374yordy schreef:Wielen zitten er nog niet vast onder, alleen even voor de foto geplaatst. Ik heb de velgen bij een internetbedrijfje gekocht in Nederlend, alleen kan ik het niet meer vinden, want ik wil zelf ook nog een paar extra velgen hebben.DTM Geplaatst: Ma Jan 22, 2007 5:58 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Staat zeker niet verkeerd! Wat voor velgen heb je gebruikt?
Een aandachtspuntje: volgens mij staat het achterwiel een beetje scheef gemonteerd of lijkt dit maar zo door de schaduw?
ik denk dat jij JDM style bedoelt? maar dat is toch echt iets andersyordy schreef:Er is in japan een bepaalde vorm van tuning (waar ik even de naam van kwijt ben) waar ze hele kleine velgen onder (vooral oudere auto's)grote auto's en sportwagens zetten. Ik vind dit mooi om te zien, dus ik dacht ik probeer het eens op een nieuwere auto.
Originele foto's.
img441.imageshack.us/img441/9429/img5215014418zp.jpg
img441.imageshack.us/img441/3765/img5207013617ae.jpg
img331.imageshack.us/img331/4695/img801719yy.jpg
AA Toyota Altezza.
img142.imageshack.us/img142/300/altezzaa7ao.jpg
img142.imageshack.us/img142/4416/altezzaaa9ga.jpg