Dat is iets wat je aan Muiter mag vragen tijdens de meeting, dus een reden om te komenPeter Parker schreef:Ik denk er nog over, maar een andere vraag, waarom is er voor een andere plek gekozen dan bij Frank. Zijn winkel is een dankbare plek.
Forummeeting 2007
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Donkervoort
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Aangezien de aanmeldingen niet meer binnenvallen en het aantal nu nog steeds op 7 staat, reist bij ons steeds meer de vraag of het wel zin heeft om op 24 Februari de meeting door te laten gaan. Men moet van verre afstanden komen en om dan maar een handjevol mensjes tegen te komen is in het geheel niet leuk natuurlijk.
Nu dus de vraag waarneer we deze dan wel moeten houden, gisteren even met Paul (Schumi28) erover gehad en het leek ons beter om dit misschien in de herfstvakantie te houden, ver weg, maar dan kunnen we i.i.g. een datum afgeven die iedereen goed ik kan plannen.
En eventueel gelijk de Panda wedstrijd houden.
Ik hoor het wedercommentaar wel
Nu dus de vraag waarneer we deze dan wel moeten houden, gisteren even met Paul (Schumi28) erover gehad en het leek ons beter om dit misschien in de herfstvakantie te houden, ver weg, maar dan kunnen we i.i.g. een datum afgeven die iedereen goed ik kan plannen.
En eventueel gelijk de Panda wedstrijd houden.
Ik hoor het wedercommentaar wel
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dat zal zeker gebeuren, maar aan de nieuwsbrief moet nog even gesleuteld worden.fish88 schreef:Is het niet mogelijk om alle 1000 en nog wat leden een mail te sturen (niet handmatig natuurlijk ) , met informatie, want ik denk niet dat iedereen hier kijkt.
Toegevoegd na 7 minuten:
Eerst zou ik graag willen horen wat volgens jullie een mooie datum is voor een meeting
Hopelijk toch een zaterdag lijkt me. Ik moet gewoon werken ook al is het herfstvakantie (net als de meesten hier?) Maar dan kan ik waarschijnlijk wel!Markopolo schreef:[..]
Eerst zou ik graag willen horen wat volgens jullie een mooie datum is voor een meeting
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik zat ook te twijfelen om wel of niet te komen en ik merkte al dat het niet storm liep. Om idd voor een klein groepje die reis te maken, lijkt me wat minder. Wat bij mij ook speelt is dat mijn voorkeur voor de plek bij Frank ligt, mede omdat ik dan ook zijn winkel kan bezoeken. Verzamelaars willen ook graag kopen, tenminste ik dan. Ik kreeg het gevoel dat iedereen wat meenam om te laten zien en verder niet en dat trok me niet genoeg. Herfst of november vind ik prima, plan Frank alvast en ik weet zeker dat dat ook meer mensen trekt. Verder bleef me wat vaag wat er die dag zou gebeuren. 2e hands marktje, workshopje, leuke film op race gebied? Veiling?