Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De teams kunnen vandaag voor het eerst testen met de DP01, Doornbos test 2 dagen voor Minardi.
Robert Doornbos zal deze week twee dagen voor Minardi Team USA testen. Nadat de Red Bull F1 testcoureur in december een geheime test voor Forsythe Racing op de MSR Houston had uitgevoerd, krijgt hij vandaag en morgen een tweede kennismaking krijgen met het nieuw opgerichte Minardi Team USA. Indien Doornbos geen Formule 1 race stoeltje zou kunnen vinden, gaat hij waarschijnlijk racen in Champ Car combineren met testen in de Formule 1.
Eerste foto van een DP01 met livery
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Oud overalletje van A1Gp wat je al niet moet doen voor 1 miljoen
Pssst...Jos heeft in de A1 nooit in een oranje overall gereden. Eerst had ie een zwarte overall en vervolgens reed ie in dat carnavalspak wat nog lelijker was dan de nieuwe Renault livery .
RTLGRandPrix schreef:Duur jaar voor Verstappen?
Geen Champ Car dit jaar voor Jos Verstappen. Teleurstelling bij de Nederlandse autosportfans, of toch niet? Want wat schreef Verstappen op 23 november 2006 in zijn column in De Telegraaf? Wordt het alsnog een duur jaar voor Verstappen?
Geld
"Dus zet 2 september 2007 vast een uitroepteken in je agenda, want als het inderdaad de Champ Car World Series wordt, zal ik op die dag eindelijk weer in Nederland racen. En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug", zo schreef Verstappen in zijn column.
Kaarten
Inmiddels zijn er sinds de start van de voorverkoop in november al enkele duizenden kaarten verkocht voor de race op 2 september. In totaal zijn er op Assen 60.000 tribuneplaatsen en zo'n 50.000 tot 60.000 staanplaatsen. Dit kan nog wel eens een dure belofte worden.
Nee, dat is nooit gezegd. Alleen als Verstappen een seizoen in de Champcars zou starten (dus contract) en Verstappen zou niet aan de start verschijnen in Assen, dan pas zou hij terugbetalen.
Verstappen kan dus gewoon z'n miljoenen op de bank(garantie) houden
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Nee, dat is nooit gezegd. Alleen als Verstappen een seizoen in de Champcars zou starten (dus contract) en Verstappen zou niet aan de start verschijnen in Assen, dan pas zou hij terugbetalen.
Doornbos is rond met Minardi en behaalde tijdens de eerste race een derde plek op de startopstelling en nog belangrijker; Een tweede plaats in de race.