Forum, Spelling en Grammatica fouten

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Klaar


Statistieken gaat niet lukken ben ik bang, ik ga daar niet teveel mee prutsen sorry :eh:
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Even mijn aandeel uit "Forum regels":

Schrijf op eeen normale manier
Gebruikers zijn verplicht normaal geschreven teksten te plaatsen in hun bericht of onderwerp. Hieronder wordt verstaan dat een gebruiker geen berichten plaats met alleen maar grote getallen emoticons, alleen maar extreem grote of extreem kleine tekst of berichten volledig in hoofdletters of breezer taal. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd. Hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens.
Verbetering:

Hieronder wordt verstaan dat een gebruiker geen berichten plaatst met alleen maar grote aantallen emoticons, extreem grote of extreem kleine tekst, of volledig in hoofdletters of breezertaal.

En:

Hiermee wordt bijvoorbeeld het herhaaldelijk gebruik van uitroep-/vraagtekens bedoeld.

Ook staat er onder het kopje reclame een aantal keren 'commercieële', dit moet commerciële zijn, gewoon zo kort mogelijk dus. Hierbij staat ook 'geplaatsts', uiteraard 'geplaatst'.
Eronder, bij 'plaats wat nuttigs', staat vind zonder een t. Bij deze dus ook weer verholpen.

Bij Crossposten staat 'dezelfde', dit moet of veranderd worden in 'hetzelfde' of 'onderwerp' moet meervoud worden.

Bij 'formaat van foto's' moet 'houd' met dt en niet met een d. Ook staat 'internetten' hier met een hoofdletter, mag ook niet.

Wijzigen
Rechtsboven elk bericht die je hebt geplaatst zit een knop 'wijzig' daarmee kun je je eigen berichten wijzigen. Gebruik die hem als je bijvoorbeeld na korte tijd je bericht wilt veranderen i.p.v. gelijk een nieuw bericht te plaatsen
Naar boven


Ik zal deze in z'n geheel even wijzigen:

Rechtsboven het bericht die je hebt geplaatst, zit een knop 'wijzig': hiermee kun je je berichten wijzigen. Gebruik deze functie als je je bericht wilt veranderen, i.p.v. meteen een nieuw bericht te plaatsen.

Bij 'Wijzigen van berichten door moderators' staat 'aanstootgevende', hierachter moet nog 'tekst' worden gezet. Een stukje later staat 'het bepalen", dit kun je beter weglaten.

Bij 'Privé berichten" staat: 'en er word alleen van de mogelijkehid gebuik worden gemaakt'
Dit moet zijn: 'en er wordt alleen van de mogelijkheid gebruik gemaakt'.

Het stukje "specifieke regels" doe ik straks, ik ga nu eerst 'ns even huiswerk maken.

:wink:
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Bracer schreef:np, ik stel me overigens niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen die mijn vertaling teweeg zou kunnen brengen :mrgreen:

btw nog een klein dingetje:
'Administrateurs and Moderators'
moet natuurlijk Administrateurs en Moderators zijn :wink:
Mag ik dit nog steeds fouten vinden? Administrateurs en Moderatoren is beter. Niet dat ik me er aan zou storen.

Ik denk trouwens dat de titel ook niet correct is (al waren het enkel de hoofdletters)

Toegevoegd na 54 minuten:
Alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers, respecteer die dan ook. De gebruiker die inbreuk pleegt op deze regel kan met onmiddellijke ingang op dit forum geweigerd worden. Wij pleiten voor verdraagzaamheid over alle grenzen van meningen, standpunten enz.
Er ontbreekt iets in de eerste zin.

Pleeg je inbreuk als je iemands mening niet respecteerd? Die zin lijkt me ook niet goed.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Deze zie ik ook steeds voorbij komen:
Welke wagen moet volgens jouw geproduceerd worden?
Haal de w van jouw maar weg...
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Re: Forum, Spelling en Grammatica fouten

Bericht door Tim »

Harm-Jan schreef:Gaat dus om de fouten in het forum zelf, niet die van jullie of van mij in de topics :wink:
Dat Bas Kwiebje geen nederlands kenkankun schrijven zal er niet onder vallen denk ik...
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Da's nou jammer, wordt nog even ergeren.
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Laatst aangepast door Harm-Jan op Do Jan 25, 2007 2:24 pm, in toaal 4 keer bewerkt
De t in het woordje toaal mist 8)
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Onderschrift opgelsagen

Onderschrift opgeslagen.


de LS->SL
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

In de subtitel van het forum beheer topic staat nog steeds "als je een leuke idee hebt"
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Bericht door F40F50ENZO »

Er staat onder de hotlinks: Forum: een forummeeting in februari 2007 aangekondigd, die is toch verplaatst?
Forummeeting 2007
Na onze zeer geslaagde eerste en tweede forummeeting organiseren wij op zaterdag 24 februari de derde forummeeting. Toegang vanaf 10.00 uur
Moderator Forummeeting

Laatste artikelen
» lambo deuren... - Vr 14 Apr 2006 21:08
» lambo deuren - Vr 14 Apr 2006 21:07
» 1:43 decals op banden - Za 13 Aug 2005 18:20
» BBR Ferrari F2001 Hongarije 1:43 - Do 04 Aug 2005 16:24
» Vlaggen maken met elektrotape - Za 30 Jul 2005 20:06
» Opel Astra V8 coupé - Za 30 Jul 2005 18:25
» Yamaha YZR 500 Tech 3 - Za 30 Jul 2005 18:19
» Lammertink Porsche - Za 30 Jul 2005 18:09
» JTCC Toyota Tom\\\'s - Za 30 Jul 2005 17:53
» Project Focus X2 - Za 30 Jul 2005 17:45
Deze is ook niet echt up-to-date meer te noemen?
Ons nieuwste lid
Merrryzldarkangelzzza




Geregistreerd op: 16-5-2007
Berichten: 0
Woonplaats: Sweden

Ik zie de laatste tijd allemaal exotische namen uit diverse landen voorbij komen.
Zijn dat nou allemaal serieuze leden of hackende "fake members" op zoek naar allerlei informatie, zoals mailadressen e.d. van MAF leden of krijg ik spam vanwege andere site's bezoekjes????
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Onder forum-beheer, het stukje met "op- en of aanmerkingen enz." staat leuke idee en forumulieren.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Plaats reactie