Modelcarweb

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Modelcarweb

Bericht door Bart »

Ik had daar via e-mail een model besteld!!!.
Werdt binnen 3 drie dagen netjes bezorgd. Ze hadden de verkeerde opgestuurd en 2 dagen later had ik dus de goeie ontvangen.
Al met al dus niet verkeerd. Je wordt er netjes behandeld en de communicatie is ook goed.

Wie heeft hier nog mee een ervaring mee slecht/goed??

Groeten,

Bart
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Erg goede ervaring! Snel, klantvriendelijk, geen problemen.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heb er al heel wat auto's besteld heb er nu weer een in bestelling. Goede snelle service en betalen met acceptgiro.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Zaterdag m'n Albers 1:43 gehad. Zeer snel geleverd mag ik wel zeggen! En de chocolade letter zat erbij. :D

Alleen 1 nadeel vind ik, is dat ze de modelletjes niet in zogeheten "chips" doen.
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik heb er 2 keer wat besteld.
Eerste keer konden ze niet meer leveren en hoorde ik dat wat laat (na ca. 2 weken). :cry:
Tweede keer perfect. Snel, goede kwaliteit en acceptgirootje achteraf. :D
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Ik bestel al jaren modellen bij Modelcarweb, en nog steeds tot volle tevredenheid. Ze doen het wel vanuit huis en "semi professioneel", maar menig internet bedrijf kon hier wel eens een voorbeeld aan nemen hoe het wel moet. !!!
Kortom dit is echt een aanrader.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb best redelijk veel modellen via modelcarweb besteld en het ging allemaal zeer vlot en klantvriendelijk.
1 keer was een model niet helemaal in orde maar na een meeltje naar de servicedesk is dit helemaal toppie opgelost!
Verkopen de modellen tegen zeer scherpe prijzen. Modelcarweb ga zo door met jullie activiteiten!

groetjes Bas
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Het lijkt wel of Modelcarweb mij zo snel mogelijk weg wil hebben als klant. De modellen die ik besteld had, zijn vandaag binnen gekomen. Heeft 12 dagen geduurd, dus te lang. Je hoeft niet vooruit te betalen, dus waarom het zo lang duurt?? Deze keer heeft Selektvracht het pakketje binnen 1 dag bij mij afgeleverd (gisteren mailtje gehad dat het verstuurd was), hetgeen ook wel eens anders is geweest (standaard is een dag of drie). Er zat geen 'vulling' in het slappe kartonnen doosje, de modellen konden vrijelijk heen en weer stuiteren. :thump_down:

De voorgaande twee keer ging het beter, maar in het verleden heb ik ook slechte ervaringen gehad met Modelcarweb. Eén keer heeft het zelfs een maand of drie geduurd voordat een bestelling afgerond was: modellen vergeten mee te sturen, verkeerde modellen (terugsturen, wachten op nieuwe model...wachten...wachten), niet leverbare modellen... - zonder mededeling daarvan; niet erg vlotte communicatie per e-mail destijds. Het afgelopen jaar was dat beter voor elkaar.
Maar binnen 1 week afleveren, hetgeen ze claimen te doen, is pas 2 keer gelukt (van de 10 à 15). Het is dat je achteraf kunt betalen en de prijzen goed zijn... Een volgende keer maar weer ergens anders bestellen, totdat ik het vergeten ben of geen enkel prijstechnisch concurrerend alternatief vind...
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

ik heb er nooit moeilijken mee gehad, ik heb er nu 11 modellen besteld en die zijn altijd netjes binnen een weekje afgeleverd en betaling verloopt altijd ook erg soepel :)
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Dit is een uitstekende online winkel, nooit problemen.
Hele goede communicatie en betalen dmv accept-girootje.

Ze waren heel snel, maar nu gaat er een week overheen. (nog redelijk vind ik) :thump_up:

Alleen ik vind die nieuwe lay out, van de site wel mooi, maar ook erg wennen.

Er zit er nu weer 2 in de vrachtwagen, op weg naar mijn vitrine !!

Nee ik kan geen slechte eigenschap vinden :thump_up:
Alleen maar lof :worshippy:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

In mijn vorige post van deze topic heb ik alleen maar positieve uitingen naar buiten gebracht over Modelcarweb. Nu moet ik tot mijn spijt ook met een negatief puntje komen. Heb daar een tijd geleden twee auto's besteld, en het is inmiddels al (schrik niet) 6 maanden terug dat ik er iets over gehoord heb. Hun reactie was dat ze op de importeur moesten wachten maar heb al op verschillende wijze ondervonden dat die modellen niet meer te krijgen zijn. Helaas laten ze me dit niet weten en komen ze ook niet met een alternatief. Dit vind ik wel erg jammer.....Dus hieraan mogen ze nog wel gaan werken. En bij annulering zou het ook niks meer als normaal zijn om even het te bevestigen, ook helaas niet gebeurd. Verder werken ze alle orders netjes af en hebben ze een goed contact via de mail. Dat is dus verder allemaal in orde.
Afbeelding
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Heb een aantal keer wat bij modelcarweb besteld. Ben er redelijk tevreden over. Helaas is de 'koopjeshoek' verdwenen, daar heb ik nog een keer een mooie Jordan 198 1:18 voor niet te veel geld gescoord. :dance:
Ook heb ik er een keer een t-shirt besteld (een aantal jaar geleden al), maar het verkeerde model werd geleverd. Het bestelde model was niet meer leverbaar, maar het is toen goed opgelost door m'n geld terug te storten. Dat was wel gelijk de laatste keer dat ik iets anders dan een modelautootje heb besteld via internet. :)
Mijn conclusie over modelcarweb: er gaat ook bij hen weleens iets mis, maar dat wordt dan ook via de mail goed en eenvoudig opgelost. En de betaling achteraf dmv acceptgiro vind ik ook een goede service.
Gebruikersavatar
Beket
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 08:22
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Modelcarweb

Bericht door Beket »

:dance: :dance: :dance:
Absoluut geen negatieve ervaringen met Modelcarweb. Krijg altijd netjes een mailtje wanneer e.e.a. verstuurd wordt. Hoef nooit lang te wachten. :dance: :dance: :dance:

De bezorging door Select vracht is helaas minder positief. Eén pakketje is nooit aangekomen. Na een belletje met Modelcarweb werden de modellen nogmaals opgestuurd. Ditmaal leek het de bezorger handig om de doos met 2 modellen tegen mijn voordeur aan te zetten. Gelukkig kwam ik die dag vroeg thuis. Als hij dat met het 1e pakje ook heeft gedaan is het niet raar dat het weg is. Zit waarschijnlijk in mijn straat nu iemand met 2 "gratis" Ferrari's! :angry_finger:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Vreemd, ik krijg bij Modelcarweb meestal binnen 24 uur antwoord als ik een vraag heb :?
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Over mail contact heb ik bij dit bedrijf ook geen klagen...Binnen een dag een antwoord terug..vind het vreemd dat jij dat niet hebt Bob...
Afbeelding
Gesloten