eerste "ombouwing"! porsche 911 supercup

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Julez

eerste "ombouwing"! porsche 911 supercup

Bericht door Julez »

hallo mensen! :)

Ik ben Julez (Julian), kben net nieuw hier, maar niet nieuw voor het verzamelen van modelauto's. Kben al mijn hele leven gek geweest van autos, en sinds ik me kan herinneren spaarde ik ze al. Ik heb nu rond de 50 modelauto's (in een kamertje van 3 bij 4 ong. :P ) en dit is de eerste (nja eerste, kheb al een keer een spoilertje op een pug 407 ofzo gezet) keer dat ik een modelauto ombouw zegmaar!~hijs niet echt omgebouwd, kheb em alleen een kleurtje gegeven, maar ik vind em iniedergeval veeeel mooier!
Steef_teef is een vriend van me, en door hem ben ik op deze site gekomen, en heb ik mun eerste auto omgebouwd! woohoo! :D :P

maja, nu mijn "Project 911" :P
kheb em geschuurd, schoongemaakt, geprimerd en toen 2 lagen lak, maar er zijn nog een paar plekjes die ik nog moet doen, dus nog een keer schuren en spuiten.

originele lelijke gele kleur ( al gestript en decals verwijderd, khad jammergenoeg geen foto van helemaal origineel :( ):

Afbeelding
Afbeelding

Gespoten (zwart metallic met gouden flakes) nog niet in elkaar gezet, moet nog 1 laag, en dan nog een clearcoat, en misschien subtile race-strepen:

Afbeelding
Afbeelding

thanx :D

Greetz, Julez
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mooie kleur, in het echt waarschijnlijk nog mooier door die flakes.
steef_teef

Bericht door steef_teef »

mooi mooi mooi :worshippy:

maar volgens mij mis je nog een voorlamp... :P die heb ik nog wel voor je... maar ga jij de auto nog polijsten als je klaar bent?? :roll: ik heb namenlijk geen polijstspul :D :mrgreen:

maar hoe wil je aan die race strepen komen?? :angel:
die wil ik namelijk ook op mijn auto!!! :dance:
Julez

Bericht door Julez »

Kheb em vandaag nog 1 laagje gegeven, en 2X een clearcoat, dus hij zal er morgen prachtig uitzien! :D
Fotos komen alsie ooknog mooi gepolijst is :mrgreen:
Julez

Bericht door Julez »

FOTOOOOOSS!:

Afbeelding
Afbeelding

de kleur:
Afbeelding

gepoetst en glimt mooi :D
Greetz, Julez
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Mooi kleurtje, maar volgens mij heb je 2 verschillende soorten koplampen geplaatst, de klassieke 996 én de "turbo-look" :wink:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Julez

Bericht door Julez »

nja, ik ben de (voor de laatste foto) linker voorlampkapdinges kwijt :mrgreen:
Plaats reactie