Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Heb hier al meerdere malen wat besteld. Betalen inderdaad via paypal en meestal is het model in 7 werkdagen in huis. Modellen zijn goed verpakt.
Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met deze ebay-verkoper.
Deze persoon zit in Hong Kong (Knowloon o.i.d). Ik heb al diverse modellen gekocht hier. Altijd heel goed verpakt en redelijk snel met verzenden.
Je hebt ook nog 'Glorianfriends' en dat is volgens mij dezelfde persoon. Hetzelfde afzender adres en exact op dezelfde manier de modellen verpakt.
Ik beschouw ze beiden als een soort van vaste leverancier want ze hebben vaak al modellen in de aanbieding die weken later pas hier in europa verkrijgbaar zijn. Veelal nog goedkoper ook.
BMWMaX schreef:Deze persoon zit in Hong Kong (Knowloon o.i.d). Ik heb al diverse modellen gekocht hier. Altijd heel goed verpakt en redelijk snel met verzenden.
Je hebt ook nog 'Glorianfriends' en dat is volgens mij dezelfde persoon. Hetzelfde afzender adres en exact op dezelfde manier de modellen verpakt.
Ik beschouw ze beiden als een soort van vaste leverancier want ze hebben vaak al modellen in de aanbieding die weken later pas hier in europa verkrijgbaar zijn. Veelal nog goedkoper ook.
Ik kan dit helemaal bevestigen, absoluut betrouwbaar adres.
nee hoor, waarde van een 1/18 model is niet van dusdanige schokkende aard. Ik heb er nooit gezeur mee gehad in ieder geval.
Maar is het niet safer om je modellen van iets dichterbij te halen?
Gevoelsmatig zeg maar...
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Bij mijn laatste model uit de states zat wel een extra rekening van de Douane dus de kans is zeker aanwezig dat je extra moet betalen. Boven een bedrag van 22 euro moet je volgens mij al belasting betalen, maar de juiste bedragen weet ik niet.
Volgens de advertenties moeten de modellen uit de UK komen dus hoef je je verder niet bang te maken voor extra kosten, want de UK valt binnen de EU
Auctionslady zet Gift op het douane stickertje en een lagere waarde dan het in werkelijkheid is. Voor zover ik weet hoef je van particulier naar particulier tot 35 euro incl. verzendkosten geen kosten te betalen.
Het is sowieso van belang dat er GEEN factuur in de verpakking aanwezig is.
BMWMaX schreef:Auctionslady zet Gift op het douane stickertje en een lagere waarde dan het in werkelijkheid is. Voor zover ik weet hoef je van particulier naar particulier tot 35 euro incl. verzendkosten geen kosten te betalen.
Het is sowieso van belang dat er GEEN factuur in de verpakking aanwezig is.
Wel erg dom als het pakket verloren gaat en er staat een lager bedrag beschreven
ALs de verkoper een "Kopersbescherming van PayPal
Gratis dekking nu tot 500 EUR. Klik hier voor de voorwaarden" heeft dan maakt dat niet heel veel uit. TOch? Je krijg je volledig bedrag van paypal.