Nieuwe leden

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Herman
Contacteer:

Nieuwe leden

Bericht door Herman »

Zag in de members list dat er toch wel wat leden zijn die zich wel hebben geregistreerd, maar niet hebben gepost. Is het niet een idee om die leden opnieuw uit te nodigen, om het forum nogmaals te bezoeken / bekijken. Wellicht in een mailing aan de hele ledenlijst, inclusief wat nieuwigheden / info / tips.
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Ben ik het geheel mee eens, zo af en toe een nieuwsbrief naar de leden al is het maar met nieuws van Droomautoos of iets dergelijks.

Groet Winno
Laatst gewijzigd door wvniersen op do 23 okt 2003 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Goed idee!
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Is zeker een goed idee! :)
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Zag in de members list dat er toch wel wat leden zijn die zich wel hebben geregistreerd, maar niet hebben gepost. Is het niet een idee om die leden opnieuw uit te nodigen, om het forum nogmaals te bezoeken / bekijken. Wellicht in een mailing aan de hele ledenlijst, inclusief wat nieuwigheden / info / tips.
Het is al een tijd geleden gepost, maar ik vind het een goed idee. Zo krijg je misschien wat meer members aan het praten :D :thump_up:
///M Power

Bericht door ///M Power »

Lijkt me idd een goed idee Jelmer, ik zag net de ledenlijst, en slechts +/-75 van de 164 heeft meer dan 5 posts gedaan, en ruim de helft van die 75 heeft nog nooit wat gepost :?
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

jelmer schreef:
Het is al een tijd geleden gepost, maar ik vind het een goed idee. Zo krijg je misschien wat meer members aan het praten :D :thump_up:

Ik wil dat best wel eens doen maar ik denk niet dat het veel effect heeft, maar nooit geschoten is altijd mis.
Oprichter van modelautoforum.nl
Bracer

Bericht door Bracer »

Ook mee eens, anders geeft het natuurlijk een vertekend beeld van het aantal echte leden, gewoon leden die een tijd al niets gepost hebben opnieuw uitnodigen of iets dergelijks
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Bracer schreef:Ook mee eens, anders geeft het natuurlijk een vertekend beeld van het aantal echte leden, gewoon leden die een tijd al niets gepost hebben opnieuw uitnodigen of iets dergelijks

Ach dat er leden zijn die niks gepost heb, die kom je op elk forum tegen, niks op tegen toch.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Kwantiteit zegt niets over kwaliteit. Ook bij de 'vrienden' kom je leden tegen die weinig posten maar het forum wel een warm hart toedragen.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ach dat er leden zijn die niks gepost heb, die kom je op elk forum tegen, niks op tegen toch.
Ik heb er ook absoluut niks op tegen, maar het lijkt me veel gezelliger :mrgreen: . En natuurlijk, er zijn leden die niks posten maar wel vaak of veel het forum lezen... :thump_up:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Er is al zo'n mail rondgestuurd volgens mij.. of niet! Het heeft wel wat effect gehad, omdat ik er een paar zag die het forum uit het oog waren verloren en door die mail/pb weer terug zijn gekomen of de stap hebben gezet om hier wat te posten :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

jelmer schreef:Er is al zo'n mail rondgestuurd volgens mij.. of niet!

Ik heb inderdaad die leden uitgenodigd om nog eens te komen kijken.
Oprichter van modelautoforum.nl
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik plaats hem hierbij omdat ik denk dat dit misschien 1 van de oorzaken is.

Ik vroeg me af of het wel zo zinnig is om op het prikbord van modelauto.pagina.nl nog reclame voor het forum te maken of verwijzingen naar het forum te plaatsen. Ik denk dat het forum voor mensen die dat echt willen nu wel te vinden is via andere manieren. Bovendien heb ik het idee dat via het prikbord momenteel vooral mensen binnen komen die voor iemand die jarig is een model van een auto te zoeken ofzo.

Dan krijg je straks een lijst van mensen die 1 of 2 posts plaatsen met: ik zoek dat model... Bovendien lezen die niet of nauwelijks de regels en krijg je kopjes met 'help!' of 'Doen?' en verder inhoudelijk alleen maar spam of 'duidelijke' vragen.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik keek vandaag eens even bij de ledenlijst, en tot mijn verbazing zag ik dat er 9 pagina's met leden zijn. Helaas zijn er 5 pagina's met leden die nog nooit wat hebben gepost. Daarnaast zijn er mensen die 1 vraag stellen, en daar hoor je nooit meer wat van.

Ik zou voorstellen om deze leden een mail/uitnodiging oid te sturen. Wanneer er geen reactie opkomt verwijderen en daarmee de database mooi opschonen :thump_up:

Hoe denken jullie hierover :?: Het is namelijk als een eerder aangehaald door Herman.
Plaats reactie