Nieuwe leden
Nieuwe leden
Zag in de members list dat er toch wel wat leden zijn die zich wel hebben geregistreerd, maar niet hebben gepost. Is het niet een idee om die leden opnieuw uit te nodigen, om het forum nogmaals te bezoeken / bekijken. Wellicht in een mailing aan de hele ledenlijst, inclusief wat nieuwigheden / info / tips.
Ben ik het geheel mee eens, zo af en toe een nieuwsbrief naar de leden al is het maar met nieuws van Droomautoos of iets dergelijks.
Groet Winno
Groet Winno
Laatst gewijzigd door wvniersen op do 23 okt 2003 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het is al een tijd geleden gepost, maar ik vind het een goed idee. Zo krijg je misschien wat meer members aan het pratenZag in de members list dat er toch wel wat leden zijn die zich wel hebben geregistreerd, maar niet hebben gepost. Is het niet een idee om die leden opnieuw uit te nodigen, om het forum nogmaals te bezoeken / bekijken. Wellicht in een mailing aan de hele ledenlijst, inclusief wat nieuwigheden / info / tips.

- ///M Power
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
jelmer schreef:Het is al een tijd geleden gepost, maar ik vind het een goed idee. Zo krijg je misschien wat meer members aan het pratenZag in de members list dat er toch wel wat leden zijn die zich wel hebben geregistreerd, maar niet hebben gepost. Is het niet een idee om die leden opnieuw uit te nodigen, om het forum nogmaals te bezoeken / bekijken. Wellicht in een mailing aan de hele ledenlijst, inclusief wat nieuwigheden / info / tips.![]()
Ik wil dat best wel eens doen maar ik denk niet dat het veel effect heeft, maar nooit geschoten is altijd mis.
Oprichter van modelautoforum.nl
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Kwantiteit zegt niets over kwaliteit. Ook bij de 'vrienden' kom je leden tegen die weinig posten maar het forum wel een warm hart toedragen.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Ik plaats hem hierbij omdat ik denk dat dit misschien 1 van de oorzaken is.
Ik vroeg me af of het wel zo zinnig is om op het prikbord van modelauto.pagina.nl nog reclame voor het forum te maken of verwijzingen naar het forum te plaatsen. Ik denk dat het forum voor mensen die dat echt willen nu wel te vinden is via andere manieren. Bovendien heb ik het idee dat via het prikbord momenteel vooral mensen binnen komen die voor iemand die jarig is een model van een auto te zoeken ofzo.
Dan krijg je straks een lijst van mensen die 1 of 2 posts plaatsen met: ik zoek dat model... Bovendien lezen die niet of nauwelijks de regels en krijg je kopjes met 'help!' of 'Doen?' en verder inhoudelijk alleen maar spam of 'duidelijke' vragen.
Ik vroeg me af of het wel zo zinnig is om op het prikbord van modelauto.pagina.nl nog reclame voor het forum te maken of verwijzingen naar het forum te plaatsen. Ik denk dat het forum voor mensen die dat echt willen nu wel te vinden is via andere manieren. Bovendien heb ik het idee dat via het prikbord momenteel vooral mensen binnen komen die voor iemand die jarig is een model van een auto te zoeken ofzo.
Dan krijg je straks een lijst van mensen die 1 of 2 posts plaatsen met: ik zoek dat model... Bovendien lezen die niet of nauwelijks de regels en krijg je kopjes met 'help!' of 'Doen?' en verder inhoudelijk alleen maar spam of 'duidelijke' vragen.
Ik keek vandaag eens even bij de ledenlijst, en tot mijn verbazing zag ik dat er 9 pagina's met leden zijn. Helaas zijn er 5 pagina's met leden die nog nooit wat hebben gepost. Daarnaast zijn er mensen die 1 vraag stellen, en daar hoor je nooit meer wat van.
Ik zou voorstellen om deze leden een mail/uitnodiging oid te sturen. Wanneer er geen reactie opkomt verwijderen en daarmee de database mooi opschonen
Hoe denken jullie hierover
Het is namelijk als een eerder aangehaald door Herman.
Ik zou voorstellen om deze leden een mail/uitnodiging oid te sturen. Wanneer er geen reactie opkomt verwijderen en daarmee de database mooi opschonen

Hoe denken jullie hierover