Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Honda.f1 schreef:volgens mij zitten de voorwieltjes vastgeschroefd met kleine boutjes ofzo
Van wat ik gezien meen te hebben is dit bij AutoArt modellen idd zo, niet bepaald fijn als je van je mooie Viper GTS-R de velgen er af wilt halen om die om te wisselen met de correcte exemplaren
Van wat ik gezien meen te hebben is dit bij AutoArt modellen idd zo, niet bepaald fijn als je van je mooie Viper GTS-R de velgen er af wilt halen om die om te wisselen met de correcte exemplaren
dat is bij hotwheels / minichamps dus ook zo bij de voorwielen. De achterwielen kan je zo lostrekken, maar de voorwieltjes zitten toch echt vastgeschroeft met hele kleine boutjes waarvan ik geen sleutel in m'n ereedschapskist heb bestaan hier niet speciale modelbouw sleuteltjes voor of iets dergelijks?