1:12 Saleen S7 twinturbo

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

1:12 Saleen S7 twinturbo

Bericht door motorhead »

Nu leverbaar van Motormax

Afbeelding

1:12 Saleen S7 twinturbo
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

ik heb de 1:18 versie hiervan en moet zeggen dat ik super tevreden ben over de kwaliteit.
:worshippy: :worshippy:
deze saleen is een van de meest onderschate auto's die er zijn,laat een enzo of carrera gt ver achter zich
(750 pk wat wil je!!!)
Afbeelding
marco.groenhof
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 16:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door marco.groenhof »

op de rechte stukken ja... Maar wacht maar totdat de bochten komen.....
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

je kan deze auto niet afmouwen...vooral te bedenken dat deze auto helemaal met de hand word gebouwd en techniek uit de ruimtevaart gebruikt. En dan ook nog eens te bedenken dat de downforce zijn gehele gewicht bedraagt. Dus dat betekend dat deze auto ondersteboven zou kunnen rijden...

met andere woorden. een pracht auto.


greetz,

jerico
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

je kan deze auto niet afmouwen...
ow maar dat kan best want ondanks wat jij zegt moet ik het zowaar met meneertje Groenhof eens zijn, das allemaal heel leuk voor het rechte stuk maar in de bochten zijn Amerikanen nog steeds geen helden (t wordt wel beter) maar verder is het ook een buttlelijke wagen :twisted:

Maar volgens mij is dit topic niet bedoeld om het 1:1 exemplaar op te hemelen of af te kraken :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

Bracer schreef:
je kan deze auto niet afmouwen...
ow maar dat kan best want ondanks wat jij zegt moet ik het zowaar met meneertje Groenhof eens zijn, das allemaal heel leuk voor het rechte stuk maar in de bochten zijn Amerikanen nog steeds geen helden (t wordt wel beter) maar verder is het ook een buttlelijke wagen :twisted:

Maar volgens mij is dit topic niet bedoeld om het 1:1 exemplaar op te hemelen of af te kraken :wink:
ik ben het helemaal met jullie eens, maar zo heeft elke auto zijn slechte kanten & dit is idd niet om 1:1 auto's te bespreken

.


greetz,

jerico
Afbeelding
Plaats reactie