ViperArry schreef:Polo,
Kun je wat meer over de microsol troubles vertellen? Ik heb mn eerste ombouwmodel (beperkte ombouw) op stapel staan.... en wil ook met microset en microsol gaan werken.
in sommige gevallen werkt het microsol gewoon averechts, ik heb decals van verschillende merken, en sommige reageren slecht op microsol, mijn lijstje tot nu toe:
MrMoon Decals (Werkt perfect, werkt goed mee in bv. kuiltjes en bochten.)
DMC (Waardeloos, toen ik de Microsol erop smeerde voor de bollingen begon de hele decal samen te trekken, net alsof je 2 comp verf over 1 schilderd

)
Decal43.de (Heeft net zoveel effect als water naar mijn idee, dus niet nodig)
PM (Werkt gelukkig aardig, maar deze set voor de PK is erg dun dus heel voorzichtig te behandelen, daar waar de decal43 en MrMoon toch wel tegen een "stootje" kunnen.)
BBR Erg goed
Racing43 Moet ik nog testen
MR Idem
Meestal pak ik een decaltje van het velletje wat ik niet gebruik en leg deze dan op de hoek van een mc voetje, je hebt dan eigenlijk 3 hoeken waar overheen moet vallen, beetje droog maken van het water en dan de microsol eroverheen en dan zien wat er gebeurd. meetal gaan het goed, maar bv. bij de DMC was het een heel groot oppervlak en toen ging het wel fout, dus een vorm van risico zit er altijd in, maar meestal gaat het wel goed hoor