Gumball 3000

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Gumball 3000

Bericht door Yurinator »

Als we dit autosport kunnen noemen natuurlijk, maar er zitten toch een hoop zalige autotjes bij.

Afbeelding
De kleurencombinatie van mijn toekomstige wagen, blijkbaar was ik niet de enige met het idee.

Afbeelding
Spijker? :)

Afbeelding
Dit is Belgisch :) :), hoe komen ze erop.

Voor meer fotos.
http://www.audipassion.com/univers_audi/actualites/2004/depart_gumball_3000_paris/index.php
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5184
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Dit is toch de engelse versie van de Quote Challenge :?:
Afbeelding
2cv
Berichten: 124
Lid geworden op: di 10 feb 2004 23:55
Locatie: Fryslân

Bericht door 2cv »

Die onderste is de mooiste.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik zag zelf laatst op MTV dat Jackass ook aan een editie heeft meegedaan met een Jaguar.

De oranje wagen is geen Spyker, maar de Lamborghini Murcialago als ik het goed heb :wink:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Je moet het maar aandurven met je zo'n gloednieuwe wagen als die Lambo (ja tis er een :P ) maar ziet er niet slecht uit, ook die skyline niet
Waar wordt ie eigenlijk gehouden, Amerika geloof k he?

Heb t inderdaad ook gezien, die met jackass alleen de wagens waren een stuk minder mooi :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Bart schreef:De oranje wagen is geen Spyker, maar de Lamborghini Murcialago als ik het goed heb :wink:


Idd, een gloednieuwe (nu ja nieuwe) Murcielago. Er doen er zo veel mee dit jaar, blijkbaar een popuplair wagentje bij de "nouveau riche". Ook een stuk of 2 Enzo's.

Als je toch geld hebt om zo een wagen te kopen, dan kan je je ook wel veroorloven van er even mee te rijden in zo een rally. Wel spijtig dat na zo een paar daagjes racen (dacht dat het 6 dagen duurt) er al meer dan 30000 km op de teller staan.

Het reglement zegt trouwens dat je nergens te snel mag rijden...maar ja, het zou ook zeggen dat regels er zijn om gebroken te worden :).
Niels
Berichten: 540
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Bracer schreef:Je moet het maar aandurven met je zo'n gloednieuwe wagen als die Lambo (ja tis er een :P ) maar ziet er niet slecht uit, ook die skyline niet
Waar wordt ie eigenlijk gehouden, Amerika geloof k he?

Heb t inderdaad ook gezien, die met jackass alleen de wagens waren een stuk minder mooi :wink:


De editie die op Jackass was starte in Londen en ging via Berlijn, St. Petersburg en Helsinki terug naar Londen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Dat is die aflevering waar ze Steve-O, Sleep-O hebben genoemd. Die gast lag den helen tijd op de achterbank te slapen, echt nie te doen.

Ik heb die aflevering trouwens nog op computer staan (niet thuis maar op kot), echt soms om je krom te lachen...enkel niet als je een witte Testarossa total loss ziet :cry: .

Afbeelding
Blijft toch lekker de mooiste :twisted: .
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik heb die aflevering van Jackass ook gezien (vorige week nog dacht ik?)
Ik had nog nooit van de Gumball gehoord, maar volgens mij is het echt iets voor gasten met teveel geld en vrije tijd en een behoorlijk dikke plaat voor de kop.
Het hoogtepunt vond ik nog dat russische menneke dat de cameraman snoeihard onder z'n #@* trapte :lol:

De wagens die ik zo op de foto's zie zijn wel een stuk mooier als diegene die ik bij Jackass heb gezien :worshippy:
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Eén van de nadelen van zo een rally is dat er altijd mensen zijn die geen respect hebben voor waar ze meer rijden.

voor
Afbeelding
(op vraag van de webmaster: foto van http://www.gumball.no )

na :cry: :cry:
Afbeelding
(http://www.cannonball.de)

3 keer over de kop geslagen en bestuurder (die zijn gordel nie aan had) eruit geslingerd. 100 hechtingen, gebroken schouden en een zware hersenschudding...tja, maar je auto is wel afgeschreven.
Laatst gewijzigd door Yurinator op ma 10 mei 2004 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:shock: :shock: :shock: Dit getuigt idd van totaal geen respect :evil:
Maar toegegeven, die spider heeft een zeer krachtige ruitconstructie als ie er zo uitziet na 3 koprollen, vergeleken met zijn wielkas.....
Hij mag blij zijn dat ie er niet uit geknipt hoefde te worden door de brandweer :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mooie Ferrari die onderste :twisted: Die vent mag nog blij zijn dat ie nog leeft, maar wat wil met zo'n race een Lambo die een Ferrari voorbij rijdt, die dat niet kan hebben en er achteraan gaat, wat van kwaad tot erger leid, en soms nare gevolgen kan hebben, ze kunnen wel zeggen dat ze weten wat ze doen, maar de gedachte van die oude man in die Lada die met 100 (als die dat haalt :mrgreen:) in gaat halen kunnen ze niet lezen en dan krijg je zulke resultaten.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Hij mag blij zijn dat ie er niet uit geknipt hoefde te worden door de brandweer


Is weinig meer aan te knippen aan die Spyder :twisted:

't is vreselijk decadent wat die mannen doen met hun veel te dure bakken, maar in iedere man schuilt een jongetje :mrgreen:

Ik had graag meegedaan willen hebben in mijn nieuwe Aston Martin DB9, maar ja, mog nie zoveel pinne in 1 keer :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Jolly Club schreef:
Hij mag blij zijn dat ie er niet uit geknipt hoefde te worden door de brandweer


Is weinig meer aan te knippen aan die Spyder :twisted:

't is vreselijk decadent wat die mannen doen met hun veel te dure bakken, maar in iedere man schuilt een jongetje :mrgreen:

Ik had graag meegedaan willen hebben in mijn nieuwe Aston Martin DB9, maar ja, mog nie zoveel pinne in 1 keer :mrgreen:


Dat bedoel ik maar te zeggen :mrgreen:
Mijn viper miste nog een paar essientieële onderdelen (zoals de motor, chassis et. :P )
Afbeelding
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

die mannen die hun wagens in de prak rijden doen er niet zo moeilijk over hoor als ze zelf nog heel zijn, deze gozers behoren tot de groep rijkste mensen van engeland.... die kunnen wel meer dan 1 wagentje in de prak rijden... :)
Plaats reactie