Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
De bedoeling is om de decals er aftehalen met dissolvant weer om zo een witte Z2 versie 2003 te krijgen. Voor bumper en achterbumper zijn spijtig genoeg van plastic die moet ik dus wit spuiten
Is het mogelijk om verfspuitbuusen te kopen met exact detzelfde kleur?
In het begin
Helemaal uit elkaar
En hier zijn alle metalen stukken al wit spijtig genoeg is ook hier weer een beetje zwart in de zeer dunner spleetjes blijven steken
Laatst gewijzigd door Captain Jack Sparrow op do 12 jul 2007 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
sjefske schreef:Oei, das zonde
Kon je net zo goed een witte kopen toch?
Deze zal alsmaar zeldzamer worden (Denk ik)
Ik heb de witte al maar er is geen witte met deze body kit dus ik had deze
nodig. Ik kon ook een witte kopen maar dan had nog eens een ander model moeten kopen voor de bodykit, dubbelwerk dan en dubbele kosten. Om eerlijk te zijn heeft dit model mij nooit geintereseerd net zoals de politie verise. Dus deze is puur gekocht om omtebouwen en nooit om de decals die erop zaten en aangezien ik niet van plan ben om mijn skylines te kopen lig ik niet echt wakker van de inruilwaarde. Dan moeten mijn kinderen of mijn broers maar zien wat ze er mee doen als ik onder de grond steek
Laatst gewijzigd door Captain Jack Sparrow op do 05 jul 2007 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Captain Jack Sparrow schreef:[..]
Ik heb de witte maar er is geen witte met deze body kit dus ik had deze nodig en om eerlijk te zijn heeft dit model mij nooit geintereseerd net zoals de politie verise. Dus deze is puur geekocht om om te bouwen en nooit om de decals die erop zaten
Kijk, dan is het idd wel goed..
Ik vind hem juist wel ruig, omdat ik zelf een echte Gran Turismo fanaat ben (Denk wel meerdere hier)
tja elke mens heeft zo zijn eigen wensen en verlangens en wat hij mooi vind
ieder diertje zijn pleziertje
enigtse waar ik beetje bang voor ben is dat ik vergeet in welke volgorde elk deeltje der terug in moet. (gelukkig grooste deel van elke stap foto genomen)
Als bezitter van deze wagen vind ik het eigenlijk heiligschennis want in mijn ogen is het een van de mooiste liveries die er zijn (heb hem eigenlijk voornamelijk daarom gekocht anders had ik niet eens een Skyline overwogen) maargoed je geeft aan niks om de waarde te geven en hem alleen ombouwt om de auto te krijgen zoals je hem graag ziet en in mijn ogen is dat wel de instelling van een echte verzamelaar Het feit dat je hem niet volledig wilt pimpen oogst ook wel wat waardering trouwens hoop voor je dat je de bumpers goed gespoten krijgt!
ik heb er zo ook een tijdje over gedacht. toen ik echter de track day skyline topic aan het lezen was dacht ik als je iets wilt dan ga je dervoor
om een eitje te bakken moet je er eerst eentje breken