ASSEN - Het is omwonenden van het TT-circuit in Assen niet gelukt de eerste editie van de Champ Car op dit circuit tegen te houden. Ze hadden een kort geding aangespannen, omdat ze bang zijn voor geluidsoverlast en omdat de races buiten de milieuvergunning zouden vallen. Maar de voorzieningenrechter in de Drentse hoofdstad heeft hen woensdag in het ongelijk gesteld.
De Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1 staat in Nederland momenteel flink in de belangstelling door de prestaties van de Rotterdamse coureur Robert Doornbos. Het Champ Car World Series-circus steekt binnenkort de oceaan over voor een bezoek aan Europa, met onder meer een race op 2 september in Assen.
Rechter staat Champ Car in Assen toe !
Rechter staat Champ Car in Assen toe !
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Na dat gebeuren bij de A4 ik wel, maar ben blij dat men zo verstandig was om het door te laten gaan. Ik denk dat het een goede opsteker is voor de economie ten kostte van maar een 3-tal dagen lawaai. Aangezien de auto's geen benzine verbranden is dat ook al milieuvriendelijker. Lijkt me althans. Goed nieuws naar mijn mening.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer: