Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
He mensen, ik ben nieuw op dit forum, was al langer op zoek naar een goed discussie-/informatieplatform voor modelauto's en dit ziet er prima uit. Ik ben een student van 22 en verzamel vooral 1:43 straatmodellen, als het even kan van goede merken maar met een studentenbudget komt er af en toe een verdwaalde budgetaanbieding bij. Ik heb ook nog een grote verzameling 1:64 (speelgoed) en een paar verdwaalde 1:24 en 1:18 modellen, maar die mogen niet in de vitrine Hieronder een overzichtje van wat ik nu in mn kastjes heb staan, heb gisteren nog twee nieuwe aanwinsten toegevoegd: de Alfa Romeo 8C Competizione van M4 en de Mercedes-Benz 600 SWB (W100) van Ixo...ben benieuwd of er hier meer mensen zijn met zo'n alles-door-elkaar-verzameling!
Bart
(-Edit-) Heb geprobeerd de foto's kleiner te maken, maar Photobucket doet niet wat ik wil helaas
Bart
Laatst gewijzigd door bart85 op di 05 aug 2008 13:53, 15 keer totaal gewijzigd.
Ik zie dat je foto's op photobucket staan. Daar kan je ze verkleinen tot bijv. 800x600! Tevens kan je ze als klikbare thumbnails plaatsen, wat ik meestal doe!
Welkom op het forum Bart, een mooie gediversifieerde verzameling heb je daar. En tevens ook oog voor de gewone straatmodellen zie ik , want de trend is zich de laatste tijd enkel op sportwagenniveau aan't vastleggen, wat ik persoonlijk een beetje spijtig vind. Maar ja smaken verschillen en daarom dwingt het respekt af dat je zowel de doorsnee modellen en klassiekers als zowel sportwagens verzameld. Doe zo voort zou ik zeggen