Zondag middag heerlijk lui op de bank genoten van de LMS 1000 km van Spa-Francorchamps op Motors TV. Prima commentaar.
En natuurlijk de LMS bakken wat een ontzettende lekkere mooie wagens, de Peugeots, Aston Martins, Corvettes, Spykers, Saleen en natuurlijk veel F430's

De LMP 2's vind ik niet zo bijzonder. Maar de livery's van een aantal was wel erg mooi. En erg opvallend voor de Europese LMS was het feit dat er een LMP2 3e werd. Wel met wat geluk door het uitvallen van een Peugeot en ik meen dat een Pescarolo ook problemen had. Hopelijk wordt volgend jaar de Porsche Spider ook in Europa ingezet en besluit Audi ook om in Europa te gaan rijden met de R8 anders wordt de overmacht van Peugeot wel erg slaapverwekkend. De Saleen was vrij sterk in de GT1 klasse de strijd om de overige plaatsen was redelijk spannend tussen Corvette en Aston Martin. In de GT2 klasse ging het er weer hevigst aan toe met een paar flinke klappers. Misschien wel tekenend voor de situatie bij Spyker was de hardste klapper die van de Nederlandse Spyker. Verder stevige duels tussen de 997 en F430.
Al met al genieten en blij dat ik het abonnement op Motors TV heb.
Vraag me af over nog forumleden geweest zijn?