Discount-models

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
basNL
Berichten: 142
Lid geworden op: di 15 jun 2004 18:58
Schaal: 1:18
Locatie: Wateringen
Contacteer:

Discount-models

Bericht door basNL »

Heeft iemand ervaringen met deze internet winkel.

Ze verkopen ombouwen van verschillende formule 1 teams en wat motoren.

Ze zitten in Sneek.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
arjensijpkes
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 apr 2006 10:41
Locatie: Tiel

Decals Discountmodels.com

Bericht door arjensijpkes »

Deze zomer kocht ik van Discount-models de Marlboro-decals voor de 1:43 Ferrari F2003-GA (EUR 9,95). Al eerder had ik via een andere leverancier een dergelijk setje gekocht voor de 1:43 F2004. Dat ging toen perfect. Bij het aanbrengen van de decals van Discount-models ging het al mis. Veel erger werd het al na het lakken van de decals op de F2003-GA. De print van de decal verdween gedeeltelijk. Bij Discount-models koop ik dus nooit meer decals!
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

wees blij dat je je decals nog hebt gehad. ik heb op andere fora verhalen gehoord dat ze na maanden pas hun bestelde modellen kregen van deze snuiter uit sneek
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models.com

Bericht door djexcalibur »

Ik heb bij deze gast een aantal modellen gekocht.
Zo opeens kon ik niet meer op ebay bij hem bieden.
De reden zoals hij aangaf "jij hebt een aantal modellen te goedkoop gewonnen en dat kan niet de bedoeling zijn"
De stomste reden die ik ooit heb gehoord !!!
Ik heb een vast bedrag in gedachten en als ik iets win is het leuk, win ik het niet..dan pech gehad.
Maar deze snuiter snapt eht concept van veilingen niet helemaal denk ik.
Ik heb tegen hem gezegd dattie dan zn startbod hoger moet zetten maar dat snapt ie niet denk ik.
En als ik het zo in de gaten hou twijfel ik ook aan de eerlijkheid van de veilingen.
En inderdaad ik lees ook meerdere malen over maanden lange wachttijden. Bij het laatste model dat ik had gewonnen moest ik ook lang wachten.

Voor mij geen model van discount-models meer.
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Discount-models.com

Bericht door MiddleMan »

djexcalibur schreef:Ik heb bij deze gast een aantal modellen gekocht.
Zo opeens kon ik niet meer op ebay bij hem bieden.
De reden zoals hij aangaf "jij hebt een aantal modellen te goedkoop gewonnen en dat kan niet de bedoeling zijn"
De stomste reden die ik ooit heb gehoord !!!
Ik heb een vast bedrag in gedachten en als ik iets win is het leuk, win ik het niet..dan pech gehad.
Maar deze snuiter snapt eht concept van veilingen niet helemaal denk ik.
Ik heb tegen hem gezegd dattie dan zn startbod hoger moet zetten maar dat snapt ie niet denk ik.
En als ik het zo in de gaten hou twijfel ik ook aan de eerlijkheid van de veilingen.
En inderdaad ik lees ook meerdere malen over maanden lange wachttijden. Bij het laatste model dat ik had gewonnen moest ik ook lang wachten.

Voor mij geen model van discount-models meer.
Hahah, ik moest even smakelijk lachen om zijn reactie. Dat is inderdaad een stomme reden.
:mrgreen:
Weer een shop om te mijden in ieder geval. Bedankt. :thump_up:
Instagram: DutchC6
Manuel147
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 22:09

Re: Discount-models

Bericht door Manuel147 »

Zeker weten doe ik het niet maar op E-bay ben je als verkoper toch verplicht te verkopen voor het bod wat als hoogste geplaats is!!!

Ik heb onlangs de Anatomy van Schumi voor 61,50 gekocht ook veel te goedkoop maar kreeg van de verkoper keurig een feedback een geen gelul van ja je hebt hem te goedkoop jij mag niet meer bieden nee zo'n verkoper moet snel van E-bay af....

Volgens mij heeft hij ook niet zo'n positieve feedbackscore :thump_down:
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Discount-models

Bericht door MiddleMan »

Manuel147 schreef:Zeker weten doe ik het niet maar op E-bay ben je als verkoper toch verplicht te verkopen voor het bod wat als hoogste geplaats is!!!

Ik heb onlangs de Anatomy van Schumi voor 61,50 gekocht ook veel te goedkoop maar kreeg van de verkoper keurig een feedback een geen gelul van ja je hebt hem te goedkoop jij mag niet meer bieden nee zo'n verkoper moet snel van E-bay af....

Volgens mij heeft hij ook niet zo'n positieve feedbackscore :thump_down:

Ja dat ben je ook, alleen heeft deze persoon als ik het goed heb begrepen de winnende bieder een block gegeven zodat hij niet voor nieuwe items een bod zou kunnen plaatsen. Beetje heel erg goedkoop, zet je items dan als nu kopen te koop als je geen enkel risico wilt lopen. :)
Instagram: DutchC6
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models

Bericht door djexcalibur »

MiddleMan schreef:
Manuel147 schreef:Zeker weten doe ik het niet maar op E-bay ben je als verkoper toch verplicht te verkopen voor het bod wat als hoogste geplaats is!!!

Ik heb onlangs de Anatomy van Schumi voor 61,50 gekocht ook veel te goedkoop maar kreeg van de verkoper keurig een feedback een geen gelul van ja je hebt hem te goedkoop jij mag niet meer bieden nee zo'n verkoper moet snel van E-bay af....

Volgens mij heeft hij ook niet zo'n positieve feedbackscore :thump_down:

Ja dat ben je ook, alleen heeft deze persoon als ik het goed heb begrepen de winnende bieder een block gegeven zodat hij niet voor nieuwe items een bod zou kunnen plaatsen. Beetje heel erg goedkoop, zet je items dan als nu kopen te koop als je geen enkel risico wilt lopen. :)
ja dat dacht ik ook..heb laatst ook wat verkocht..ook beetje te goedkoop maar ja dat is het risico.
Heb hem net negatieve feedback gegeven.
En heb ook ff gegoogled naar DM..en dan constateer ik dat het een schande is dattie nog steeds verkoopt.
Tis jammer dat ik vandaag niet naar Houten ben geweest, mss wassie daar wel geweest :evil:
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models

Bericht door djexcalibur »

ben vandaag door Discount Models uitgeroepen tot slechte ebayer die niet of heeeel laat betaald
hahahaha :D wat een sukkel is het.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Discount-models

Bericht door Honda.f1 »

nomineer hem maar als slechte ebayer die niet op mails reageerd en niks opstuurt na betaling
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models

Bericht door djexcalibur »

heb ik ook gedaan, maar ja..mn goede feedbackscore wordt niet weer omlaag getrokken door die waailap.
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Discount-models

Bericht door MiddleMan »

djexcalibur schreef:heb ik ook gedaan, maar ja..mn goede feedbackscore wordt niet weer omlaag getrokken door die waailap.
Als je gewoon netjes op tijd een betaling hebt uitgevoerd zou ik contact opnemen met Ebay. Alle documenten overleggen en dan kunnen ze niet anders dan die negatieve feedback verwijderen. Plus het feit dat deze verkoper een aantekening krijgt.

Hoe kan ik deze joker trouwens vinden op ebay? :lol:
Edit:// reeds gevonden, vriendelijke vent zeg op ebay. :|
Instagram: DutchC6
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models

Bericht door djexcalibur »

heb je gelezen wattie bij mij heeft geschreven?
Ik heb een Honda F1 Bonneville 400 bij hem gekocht..
ik zou een slechte betaler zijn, mijn andere feeds bewijzen het tegendeel..
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Discount-models

Bericht door Honda.f1 »

jouw betaling zal lang niet zo slecht zijn als zijn manier van ombouwen (ik wil het eigenlijk geen ombouwen, maar omgooien noemen, of afbouwen)

ik heb hem ooit is gevraagd of ie een F2003 van luca badoer voor me kon maken, dat kon ie wel maar geen garantie dat het ging lukken en of ik vooraf even 150 euro wou aanbetalen en een donormodel van schumacher kon sturen, gelukkig heb ik hem via iemand anders al gekregen voor 75 euro
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Discount-models

Bericht door MiddleMan »

djexcalibur schreef:heb je gelezen wattie bij mij heeft geschreven?
Ik heb een Honda F1 Bonneville 400 bij hem gekocht..
ik zou een slechte betaler zijn, mijn andere feeds bewijzen het tegendeel..
Behaalde feedback in het verleden zegt natuurlijk niks over het heden. :wink:
Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren dat je je betaling wat later de deur uitdoet. Maar als je het binnen de gestelde termijn van de verkoper doet zou ik het zeker niet accepteren. Er bestaat ook nog zoiets als een herinnering sturen. Of eventueel een onbetaald object melden via Ebay.
Ebay is daar volgens mij ook redelijk streng in, ze hechten toch wel waarde aan het feedbacksysteem, ondanks dat ze het helemaal over de kop gaan gooien.

Ik heb beide feedback gelezen, voor mij is het moeilijk kiezen. Als je echt te laat hebt betaald zou ik persoonlijk een neutraal geven, de communicatie kan immers verder best positief zijn verlopen. Negatief is voor mij het laatste redmiddel als je er helemaal niet meer uitkomt.

Gezien de ervaringen met andere kopers zou ik hem links laten liggen. Ik neem wat dat betreft niet al te veel risico meer, dan liever maar een paar euro meer betalen. :)
Instagram: DutchC6
Plaats reactie