Zwaar irritant gebeuren

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Zwaar irritant gebeuren

Bericht door InjectTheVenom »

Ik wil net een paar dingen die totaal los staan van elkaar aan mijn Prive Collectie topic toevoegen maar ze komen in 1 en dezelfde post te staan :?
Hier stoor ik me nogal aan daar het al vaker voorgekomen is en waardoor ik zelfs een paar posts volledig kwijt ben geraakt, zou dit misschien veranderd kunnen worden?
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Iets langer wachten voor je het volgende deel post.
Ik dacht dat het momenteel binnen de 24 uur aan elkaar word toegevoegd, en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n probleem meer mee. :wink:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Anders kan je ze altijd editen!

Toegevoegd na 25 seconden:

En dan dit deel weghalen:
Toegevoegd na 25 seconden:
Ik kan me er niet zo over opwinden eerlijk gezegd! :roll:
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

hij stond op 10 uur, heb het nu lager gezet. (1 uur) is een beveiliging tegen spammers. en die wachten toch niet een uur ;)
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Was niet alleen tegen spammers, maar ook tegen mensen die op alles een reactie geven en dat je dan 10 posten van hetzelfde lid onder elkaar krijgt, daarvoor is dit ingevoerd, en waarom naar 1 uur zetten, gewoon op 10 uur houden, anders heeft het nog bijna geen nut :!:
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Nou blijkbaar staat hij weer op die 10 uur :? Van alle forums waar ik lid van ben is dit het enigste waar deze maatregel in effect is :lol: Belachelijk :lol:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Van alle forums waar ik lid van ben is dit het enigste waar deze maatregel in effect is :lol: Belachelijk :lol:
Life is tough! :|

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

InjectTheVenom schreef:Nou blijkbaar staat hij weer op die 10 uur :? Van alle forums waar ik lid van ben is dit het enigste waar deze maatregel in effect is :lol: Belachelijk :lol:
Achja , er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken lijkt mij

Ik vind het wel makkelijk dat het forum zo ingesteld staat krijg je niet zo veel van die posts van een zelfde persoon achter elkaar .

Instelling mooi zo laten staan , :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Jolly Club schreef:
Van alle forums waar ik lid van ben is dit het enigste waar deze maatregel in effect is :lol: Belachelijk :lol:
Life is tough! :|
Voor dit forum blijkbaar wel he knul, en nee voor mij is het leven niet tough (thanks for asking though) want ik pak problemen tenminste meteen bij hun strot :wink: Anders was er wel een fatsoenlijke maatregel ingesteld waardoor deze slappe hap niet nodig is :lol:

En over veel dezelfde posts achter elkaar gesproken in de shoutbox mag dit blijkbaar wel? Beetje hypocriet vind je niet...
Ik ga nog eens een cursus forum programmeren volgen misschien leer ik dan nog wat.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

En over veel dezelfde posts achter elkaar gesproken in de shoutbox mag dit blijkbaar wel? Beetje hypocriet vind je niet...
Nee, vind ik niet hypocriet! Sterker nog, we hebben die shoutbox o.a. om te voorkomen dat de normale topics in een soort chatruimte veranderen.

En getuige de geringe bijval die je in dit topic krijgt ben je de enige die zich aan dit 'zwaar irritante gebeuren' stoort.

Succes met je cursus :thump_up: :D

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Jolly Club schreef:
En over veel dezelfde posts achter elkaar gesproken in de shoutbox mag dit blijkbaar wel? Beetje hypocriet vind je niet...
Nee, vind ik niet hypocriet! Sterker nog, we hebben die shoutbox o.a. om te voorkomen dat de normale topics in een soort chatruimte veranderen.

En getuige de geringe bijval die je in dit topic krijgt ben je de enige die zich aan dit 'zwaar irritante gebeuren' stoort.

Succes met je cursus :thump_up: :D
Geeft wel wat aan ja helaas (even verder denken wat ik ermee bedoel) en het blijft nog steeds hypocriet en een slappe maatregel, waar heb je anders in godsnaam MODERATORS voor, om op hun luie gat te zitten soms :lol:? .. of je trekt 1 lijn in je beleid of je kan je eigen net zo goed voor je kop slaan. Moet ik daden bij mijn grote mond voegen? PRIMA, ik stel mezelf vrijwillig beschikbaar als moderator van kwaaie zaken om de genoemde spammerij persoonlijk in de gaten te houden.
Ik meld me direct zodra de cursus met goed gevolg afgesloten is!
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Shit, jij snapt er echt weinig van zeg! :shock: :lol:
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

1:18 24/7 schreef:Shit, jij snapt er echt weinig van zeg! :shock: :lol:
Ahh ben ik dan volgens jou een moederskindje wat nog maar net bij internetforums komt kijken :roll: ? Schattig hoor, echt enig.
Dat er geen fatsoenlijke aansturing van de moderators is snap ik idd niet nee :lol: .. op andere fora doen die tenminste hun werk wat spammerij betreft. Maar goed blijkbaar verspil ik mijn moeite :lol:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:angel: hier hebben we weer een topic die nergens over gaat. Ik zal zeggen,

GA TOCH MSN'EN!!! DAN DOE JE NOG EENS WAT!!

:whistle:
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Ricardo schreef::angel: hier hebben we weer een topic die nergens over gaat. Ik zal zeggen,

GA TOCH MSN'EN!!! DAN DOE JE NOG EENS WAT!!

:whistle:
Ja hoor mams :lol: Draai maar weer lekker om de zaak heen..
Gesloten