Even een vraag
Even een vraag
Ik wil graag een paar exoten kopen heb de volgende op de lijst:
1 Maserati mc12 (gewone hw versie)
2 Ferrari fxx (gewone hw versie)
3 Bugatti Veyron (aa)
4 Pagani Zonda ( ? )
5 Mclaren f1 ( ? )
6 Mercedes slr mclaren ( ?)
Ik twijfel alleen over de merken
Is de kwaliteit van de fxx en de mc12 goed ?
En hebben jullie tips welke merken ik moet kiezen?
Chris
1 Maserati mc12 (gewone hw versie)
2 Ferrari fxx (gewone hw versie)
3 Bugatti Veyron (aa)
4 Pagani Zonda ( ? )
5 Mclaren f1 ( ? )
6 Mercedes slr mclaren ( ?)
Ik twijfel alleen over de merken
Is de kwaliteit van de fxx en de mc12 goed ?
En hebben jullie tips welke merken ik moet kiezen?
Chris
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De Veyron is een favoriet van mij, maar op dit moment moeilijk te vinden en aardig aan de prijs. Je kunt voor de Veyron ook even geduld hebben want AA komt met een nieuwe serie Veyrons.
Voor wat betreft de Hotwheels versie's zou ik altijd voor de Elite kiezen die zijn gewoon een stuk beter
Montezemolo
Voor wat betreft de Hotwheels versie's zou ik altijd voor de Elite kiezen die zijn gewoon een stuk beter

Montezemolo

- skyline_fanatic
- Maasmodels
- Giovanni Agnelli
Ik heb zowel een FXX als een MC12.
De FXX van Hotwheels Elite vind ik een mooi schaalmodel, alleen hebben de eerste modellen blanke (grijze) velgen, zoals de FXX ze had toen 'ie onthuld werd. De FXX'en rijden nu rond met zwarte velgen met een rode rand, die ik veel mooier vind. Het model is redelijk aan de prijs, maar ik vind het wel de moeite waard, zeker omdat 'ie ook niet door andere merken gemaakt wordt.
De MC12 is van mindere kwaliteit, maar ook van dit model heb ik geen spijt. Het heeft een verwijderbare hard-top, de algehele lijnvoering klopt, net als het interieur en de motor, alleen is het wel een de grote kant, en doet het niet heel veel onder voor een AA Maybach 57!
De FXX van Hotwheels Elite vind ik een mooi schaalmodel, alleen hebben de eerste modellen blanke (grijze) velgen, zoals de FXX ze had toen 'ie onthuld werd. De FXX'en rijden nu rond met zwarte velgen met een rode rand, die ik veel mooier vind. Het model is redelijk aan de prijs, maar ik vind het wel de moeite waard, zeker omdat 'ie ook niet door andere merken gemaakt wordt.
De MC12 is van mindere kwaliteit, maar ook van dit model heb ik geen spijt. Het heeft een verwijderbare hard-top, de algehele lijnvoering klopt, net als het interieur en de motor, alleen is het wel een de grote kant, en doet het niet heel veel onder voor een AA Maybach 57!
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
XiPHiAS schreef:Ik heb erop gekwijld op de IAA beurs in Frankfurt dit jaar en gefotografeert ...
www.carstyling.net/gallery-data/de/2007/iaa/008.jpg