Ik erger me dood aan / ik wou wel graag

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Ik erger me dood aan / ik wou wel graag

Bericht door Harm-Jan »

SHOOT

kan niks beloven :mrgreen: kan zijn dat het niet kan.
maar we moeten weer een goede sfeer hier krijgen :!:
Maasmodels

Bericht door Maasmodels »

Misschien kan je een linkje maken naar een pagina met alle actieve topics?
Die rollende lijst is ook leuk, maar niet echt praktisch :roll:

Maas
Mzzls,
Maas(models).
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

kijk, mag ook :D

op de portal en bovenin de eerste forum pagina staat Berichten sinds laatste bezoek (op de portal zelf hoeveel) die gaat naar http://www.modelautoforum.nl/search.php ... d=newposts
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Het doet me goed dat jullie niet meer posts verwijderen die alleen maar smilies bevatten. Eén zo'n smilie kan meer zeggen dan duizend woorden :thump_up:

Of mag ik dit bericht hier niet plaatsen omdat het geen toegevoegde waarde heeft?
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

tuurlijk mag je dat hier plaatsten ;) hier is alles goed :P
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

*kraakt vingers eens luid en gaat ervoor zitten*

1: mensen die iets uitlokken en daarna gauw naar hun mammie rennen en zeggen dat de ander dan maar geen humor heeft (die maak ik dus met de grond gelijk zoals iedereen al 2 keer heeft kunnen zien :mrgreen: ). Oplossing: mij als mod van kwaaie zaken aanstellen zodat ik me uit hoofde van mijn functie wel in móét en ook kan houden. Zoals ik al aangegeven heb tegen die mensen, humor ben ik absoluut voor en ik zal dan ook de eerste zijn die een potje respectvol pesten begint, maar je moet het wél goed kunnen PLAATSEN!
2: het TOTALE ONTBREKEN van sancties op draaideurzeikers over onder andere de lettergrootte (H-J dit heb je zelf ook al herhaalde malen aangegeven :wink: ). Systeem van 1 waarschuwing en daarna postban voor bijvoorbeeld een week zou prima werken, komt de sfeer alleen maar ten goede. Daarna weer? Postban voor een maand. Nog een keer? IP ban.
3: ergerlijke opmerkingen die door een aantal personen telkens danwel in de shoutbox neergeplempt worden of in een topic. ECHT ik krijg dan flashbacks van mijn KLEUTERSCHOOL TIJD net als bij het in punt 1 genoemde!
4: kan iemand "leogsicabrio" even een bevestigingsmail sturen ik heb van hem door gekregen dat hij dit nog niet ontvangen heeft.
5: verder niets. Dit is in grondslag een ontzettend goed forum alleen er moet gedeeltelijk orde op zaken gesteld worden.
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

InjectTheVenom schreef:*kraakt vingers eens luid en gaat ervoor zitten*

1: mensen die iets uitlokken en daarna gauw naar hun mammie rennen en zeggen dat de ander dan maar geen humor heeft (die maak ik dus met de grond gelijk zoals iedereen al 2 keer heeft kunnen zien :mrgreen: ). Oplossing: mij als mod van kwaaie zaken aanstellen zodat ik me uit hoofde van mijn functie wel in móét en ook kan houden. Zoals ik al aangegeven heb tegen die mensen, humor ben ik absoluut voor en ik zal dan ook de eerste zijn die een potje respectvol pesten begint, maar je moet het wél goed kunnen PLAATSEN!
2: het TOTALE ONTBREKEN van sancties op draaideurzeikers over onder andere de lettergrootte (H-J dit heb je zelf ook al herhaalde malen aangegeven :wink: ). Systeem van 1 waarschuwing en daarna postban voor bijvoorbeeld een week zou prima werken, komt de sfeer alleen maar ten goede. Daarna weer? Postban voor een maand. Nog een keer? IP ban.
3: ergerlijke opmerkingen die door een aantal personen telkens danwel in de shoutbox neergeplempt worden of in een topic. ECHT ik krijg dan flashbacks van mijn KLEUTERSCHOOL TIJD net als bij het in punt 1 genoemde!
4: verder niets. Dit is in grondslag een ontzettend goed forum alleen er moet gedeeltelijk orde op zaken gesteld worden.
Hier kan ik aan toevoegen: niet alles over één kam scheren maar alles wat je wilt veranderen goed overwegen :!: :wink:
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

InjectTheVenom schreef:1: mensen die iets uitlokken en daarna gauw naar hun mammie rennen en zeggen dat de ander dan maar geen humor heeft (die maak ik dus met de grond gelijk zoals iedereen al 2 keer heeft kunnen zien :mrgreen: ). Oplossing: mij als mod van kwaaie zaken aanstellen zodat ik me uit hoofde van mijn functie wel in móét en ook kan houden. Zoals ik al aangegeven heb tegen die mensen, humor ben ik absoluut voor en ik zal dan ook de eerste zijn die een potje respectvol pesten begint, maar je moet het wél goed kunnen PLAATSEN!
4: kan iemand "leogsicabrio" even een bevestigingsmail sturen ik heb van hem door gekregen dat hij dit nog niet ontvangen heeft.
5: verder niets. Dit is in grondslag een ontzettend goed forum alleen er moet gedeeltelijk orde op zaken gesteld worden.
1: denken we over na ;)
2: systeem komt eraan (wederom in het nieuwe forum)
3: jup, me2
4: zal kijken of ie niet perongeluk is verwijderd, we krijgen per dag 10 account die moeilijke namen hebben :lol: soms moeilijk om te achterhalen of het echt is of een bot. (moest ook 2x kijken voor ik Leo GSI Cabrio??? zag)
5: ben ik met je eens :thump_up:
InjectTheVenom
Banned

volvofiel schreef:[..]

Hier kan ik aan toevoegen: niet alles over één kam scheren maar alles wat je wilt veranderen goed overwegen :!: :wink:
Amen! Niet alles is wat het lijkt ookal kan het in beginsel wel zo overkomen. Zo zijn er in de geschiedenis al talloze fouten gemaakt die duur betaald zijn *auw hersenen doen zeer nu :lol: *
Je hoeft het alleen maar even als geheugensteuntje te programmeren in je hersens en vervolgens kun je weer lekker je gang gaan.
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

4: leo gsi cabrio is al een tijdje geleden geactiveerd, volgensmij krijg je daar geen bericht van ;)
InjectTheVenom
Banned

Harm-Jan schreef:4: leo gsi cabrio is al een tijdje geleden geactiveerd, volgensmij krijg je daar geen bericht van ;)
Dat is dan vreemd want ik krijg ook vanavond weer van hem door dat hij de bevestigingsmail nog niet gehad heeft :think: Anders vertel ik hem wel dat hij het nog eens moet proberen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Harm-Jan schreef:[..]
4: zal kijken of ie niet perongeluk is verwijderd, we krijgen per dag 10 account die moeilijke namen hebben :lol: soms moeilijk om te achterhalen of het echt is of een bot. (moest ook 2x kijken voor ik Leo GSI Cabrio??? zag)
Hier heb ik op een ander forum een uitstekende oplossing voor gezien die volledig geautomatiseerd kan worden: mensen die na bijvoorbeeld een maand nog steeds een postcount van nul hebben automatisch verwijderen, heb je er ook geen omkijken meer naar.
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

je krijgt een mail geloof ik dat je bent aangemeld en dat de beheerder je moet activeren. maar daarna krijg je niks meer, het systeem is oeps-up, in het nieuwe forum mogen ze zichzelf hopelijk weer activeren. hier werkt dat niet meer :cry:

Toegevoegd na 1 minuten:
InjectTheVenom schreef:[..]

Hier heb ik op een ander forum een uitstekende oplossing voor gezien die volledig geautomatiseerd kan worden: mensen die na bijvoorbeeld een maand nog steeds een postcount van nul hebben automatisch verwijderen, heb je er ook geen omkijken meer naar.
Nieuweforum laat ze bv niet meer zien tot ze actief zijn. hebben we hier nog niet, account worden hier ook niet weggegooit, moet misschien ook anders, maar dat mag ik niet zelf beslissen.
van de 1335 account is misschien maar 300 die echt een beetje actief zijn en 50 die echt actief zijn :eh:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

maar we moeten weer een goede sfeer hier krijgen
:shock: heb ik nu zoveel gemist :wink: :think: denk dat het forum de vaste leden mist :angel:

Nog even op iets anders reageren.
1: mensen die iets uitlokken en daarna gauw naar hun mammie rennen en zeggen dat de ander dan maar geen humor heeft (die maak ik dus met de grond gelijk zoals iedereen al 2 keer heeft kunnen zien Mr. Green ). Oplossing: mij als mod van kwaaie zaken aanstellen zodat ik me uit hoofde van mijn functie wel in móét en ook kan houden. Zoals ik al aangegeven heb tegen die mensen, humor ben ik absoluut voor en ik zal dan ook de eerste zijn die een potje respectvol pesten begint, maar je moet het wél goed kunnen PLAATSEN!
Je moet niet vergeten dat deze leden al HÉÉÉÉL erg lang bij het forum zitten, heb helaas op dit moment erg weinig tijd voor de shout, maar weet zeker dat ik onder deze groep val. Maar de shoutbox is qua inhoud nog nooit veranderd zolang als ik bij het forum zit (vanaf het begin) en om nu te proberen om een hele cultuur om te gaan gooien :shock: :thump_down:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

ik hoop maar dat er voortaan eerst een pb gestuurd wordt als er iets niet in orde is met de regels zo weet de persoon zelf dat het over hem gaat.ik vind ook dat de vrienden van het forum meer betrokken moeten worden bij bepaalde beslissingen dat noemt men democratie .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
InjectTheVenom
Banned

Ricardo schreef: Je moet niet vergeten dat deze leden al HÉÉÉÉL erg lang bij het forum zitten
Dat is dan leuk voor die personen, maar ondertussen word het beheer er knettergek van. Sommige opmerkingen zijn gewoon ronduit beledigend zonder respectvol te zijn. Ik scheer dan ook niet alles over 1 kam maar het viel me toch wel op van een klein gedeelte (doelde in die zin met name op bijvoorbeeld het telkens weer zeiken om toevoegen van een lettergrootte).
Gesloten