Foto's Chicago I-Hobby Show
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Foto's Chicago I-Hobby Show
http://www.sportcraftcars.com/Chicago20 ... byShow.htm
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Wat detaillering betreft wel, maar de vormgeving van de carrosserie en de velgen zijn toch wel missers. Nu is Kyosho toch niet zo heel sterk in het treffen van de juiste vormen, maar dit is net een Datsun replica.XiPHiAS schreef:[..]
Volgens mij vanaf deze uitkomt de mooiste op de markt...
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
-
- Moderator
- F40F50ENZO
- coolpappa04
Wijs mij eens de missers aan aub, bij schaalmodellen is het inderdaad niet altijd 100% identiek, maar wat wil je voor <100€bigodino schreef:[..]
Wat detaillering betreft wel, maar de vormgeving van de carrosserie en de velgen zijn toch wel missers. Nu is Kyosho toch niet zo heel sterk in het treffen van de juiste vormen, maar dit is net een Datsun replica.
Ikzelf zie toch weinig details die verschillen hoor...

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Binnenkant koplampen, logo op de zijkant en 1 koelingroostergat minder. En dat voor een leek 
De CLK DTM ziet er naar mijn idee ook niet al te best uit, hij springt nu niet echt van het plaatje af qua bruutheid
in tegenstelling tot de 1:1 versie, beetje hetzelfde als met die BMW toedertijd met dat ingevallen wiel.

De CLK DTM ziet er naar mijn idee ook niet al te best uit, hij springt nu niet echt van het plaatje af qua bruutheid

-
- Moderator
Met alle respect maar er bestaan verschillende (dacht 2) versies van de 250 GTO. Er zijn er met de 3 sleuven en er zijn er met 2. Als ik me niet vergis heeft de eerste versie er 2 en de latere versies 3.Markopolo schreef:Binnenkant koplampen, logo op de zijkant en 1 koelingroostergat minder. En dat voor een leek
Kan een Ferrari maniak dit es bevestigen?