Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor mij dit keer alleen heen en weer rijden voor zaterdag en zondag (heerlijk weer in een examenweek), maar zal wel een tribunekaart kopen met ACO-korting
Schumi28 schreef:Voor mij dit keer alleen heen en weer rijden voor zaterdag en zondag (heerlijk weer in een examenweek), maar zal wel een tribunekaart kopen met ACO-korting
Heb je nog plaatsen over
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Schumi28 schreef:Voor mij dit keer alleen heen en weer rijden voor zaterdag en zondag (heerlijk weer in een examenweek), maar zal wel een tribunekaart kopen met ACO-korting
Beetje Le Mans fan rijdt gewoon heen en weer voor zijn examens
Zou het super vet vinden om een keer mee te maken , maar helaas zou dat niet gaan omdat ik niet echt de vrienden/familie heb die dit ook niet intreseerd
Dus dat wordt dan maar even wachten
- Ik ga met de bus en slaap daar ook in, dus camping kan ik niks over zeggen, is wel genoeg.
-Ik zit graag op de tribune boven de pits, maar er zijn meer mooie plekken en volgens mij werkt die shuttle dienst wel goed. Af en toe wel proppen.
Wouter schreef:Zou het super vet vinden om een keer mee te maken , maar helaas zou dat niet gaan omdat ik niet echt de vrienden/familie heb die dit ook niet intreseerd
Dus dat wordt dan maar even wachten
Je moet gewoon heen gaan, kom je bij ons op de camping zitten..
heb je meteen vrienden die het wél interesseren....