Ik ben Dennie,23jaar oud en verzamel straatmodellen,fabrikant niet belangrijk,als de details maar goed zijn.
Ik verzamel sinds kort weer,en nu ga ik ze heel houden [13 jaar geleden tot grote spijt niet].
Hier mijn foto's van wat ik nu heb.
CLK 320 cabrio [Kyosho] 1/18 E320 combi [Kyosho] 1/18 SLK 55AMG + Lorinzer [Autoproshop] 1/18 Aston Martin DB9 [Solido] 1/18 Hummer H2 [Jada toys dacht ik] 1/24 maar is verkocht aan een maat van me. C350 Avantgarde [Schuko] 1/43 206cc met werkend dak [fabrikant onbekend voorlopig] 1/43 Mercedes S-klasse [Herpa] jazeker,1/64
Maar ik vond die ster op de motorkap van zo'n miniding helemaal geweldig gemaakt.(Sorry,slechte foto) Vandaag gekocht;
Porsche Targa 4S [Norev] 1/18
Viel voor het interieur,de auto trok me niet zo eerlijk gezegd BMW M6 1/18 in het brons is op komst,maar krijg ik als kerstcadeau van m'n vriendin.
Kyosho geloof ik maar weet het even niet zeker.
En nu ga ik een aantal mensen pijn doen,inclusief mezelf.
Ik laat jullie even m'n BMW E36 M3 [avusblauw?] zien van UT models 1/18,toen was ik een jaar of 10 oud. Maar helaas,het zij zo

En dan deze schaalmodellen nog voor m'n neefje...
1/5 ofzo...
206 WRC
BMW X5 Zo,ik heb jullie weer even bezig gehouden,de BMW wordt rond kerst gepost dus

Mvg,
Dennie.