Bmw Z4 1:18 met licht!

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Jammer dat je voor die lampen een stekker + bekabeling nodig hebt dus ook meer stekkerdozen om het allemaal te laten werken. Batterijen gaan te vlug leeg maar zou wel een iets makkelijker systeem zijn... Maar het blijft een super idee :!: :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Nu nog een F1-model met pitstraatachterlicht :mrgreen:

Maar ziet er mooi uit, maar hoeveel kost zo'n grap nou als je het vergelijkt met een model dat geen verlichting heeft? Is het het waard om 2 keer in het jaar het licht aan te doen voor die prijs?
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Het zal vast een paar duiten meer kosten dan het normale model. Ook omdat er een adapter enzo bij zit..
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Nu nog een F1-model met pitstraatachterlicht :mrgreen:

Maar ziet er mooi uit, maar hoeveel kost zo'n grap nou als je het vergelijkt met een model dat geen verlichting heeft? Is het het waard om 2 keer in het jaar het licht aan te doen voor die prijs?


Tijdschakelaar erop zetten, zodat hij 's avonds automatisch aan gaat :D
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Markopolo schreef:
Schumi28 schreef:Nu nog een F1-model met pitstraatachterlicht :mrgreen:

Maar ziet er mooi uit, maar hoeveel kost zo'n grap nou als je het vergelijkt met een model dat geen verlichting heeft? Is het het waard om 2 keer in het jaar het licht aan te doen voor die prijs?


Tijdschakelaar erop zetten, zodat hij 's avonds automatisch aan gaat :D


Inderdaad, maar feit blijft dat er een draad achter je auto's vandaan blijft komen, ik zou er in ieder geval minimaal één kopen, al zou ie wat duurder zijn. Dat heb ik wel over voor zo'n mooi opgemaakt model :wink:
Afbeelding
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Ik heb hier nog ergens een model uit 1995 van Ertl, ook met werkende verlichting, toeter en motorgeluid. Is een model van een chevy Bel air uit '56. Over de ramen die open en dicht kunnen: GMP heeft net een model uit van een Ford Fairlane met de volgende specs:

Description: GMP is producing a Limited Edition 1966 Fairlane 500 in Fords Wimbleton White, with a black interior, powered by a dual four 427, and to be a VERY detailed with opening hood, doors, and trunk, the seats slide, the windows crank up & down, antenna moves up & down, and the drivesahft turns. You CAN pre-order now, delivery time is not known (by manufacturer) at this time. Foto:
Afbeelding


Als iemand hem wil bestellen, hoor ik het wel. Pm of mail is beide goed.
Laatst gewijzigd door Tim op di 01 jun 2004 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Dat ziet er idd zeer veelbelovend uit, jammer dat ik het (meestal) niet zo heb op die oude Amerikanen, maar initiatief is goed.
Wat is de schaal?
Afbeelding
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

De schaal is 1:18. En aangezien ikzelf de hotrod versie ervan heb besteld(die komt in oktober) ga ik ervan uit dat ook deze stock versie met echt metalen bladveren is uitgerust.
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik wou toch nog de Welly Z4, dus met licht zou nog mooier zijn :D
Gesloten