Pitbox Orange Arrows *update 20-05-2008*

Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Pitbox Orange Arrows *update 20-05-2008*

Bericht door Sierra Alpha »

Hallo medebouwers,

Om het een beetje overzichtelijk te houden hou ik vanaf nu in deze eerste post het project met foto's bij.

*update 31-12-07*
Photoshopgedeelte is afgerond en ik heb de eerste trailer zo goed als in elkaar zitten, moet nog even bedenken hoe ik de wielen ga maken.
Ook heb ik een paar pitboxwanden klaar en staat de grondplaat nu in de juiste kleur.
Jos in de box.
De wielloze Arrows trailer
Even een check of de schaal daadwerkelijk klopt.

Tot zover de eerste update. Volgend jaar weer verder :wink:
Goede Jaarwisseling!

* Update 06-01-2008 *
2 Gereedschapskasten in elkaar en de wand richting uitgang is klaar.

overzichtje
Afbeelding

Afbeelding
Gereedschapskasten
Afbeelding

Tot de volgende.

*Update 24-01-08*

Pitbox op zichzelf is zo goed als af. hierna beginnen met het pitcomplex eromheen.
Overzichtje:
Afbeelding

Zijkanten zijn uitgesneden en laptop's geprint:
Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende update :wink:
Laatst gewijzigd door Sierra Alpha op di 20 mei 2008 15:04, 5 keer totaal gewijzigd.
minichamps
Berichten: 25
Lid geworden op: do 08 dec 2005 18:56
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door minichamps »

staat er niet Brunnoti
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

minichamps schreef:staat er niet Brunnoti
Ik weet niet welke het wel moet zijn, maar Brunotti is het sowieso niet. Die zijn als sponsor alleen aan BAR Honda verbonden geweest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Orange Arrows

Bericht door Ferrari10flrb »

Arrows had sponsoring van Cartoon Network destijds. Met een beetje fantasie lijkt de sponsoruiting wel wat op Brunotti.
Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Bericht door Sierra Alpha »

Cartoon Network heeft inderdaad Arrows gesponsord maar volgens mij was dat in 2000, de pitbox die ik wil maken is van het jaar 2001.
Ik heb na wat googelen de volgende sponsors van arrows in 2001 gevonden, en enkele daarvan zouden toch op die plek moeten staan. Sponsors :BAAN, Enorm.com, Morgan Grenfell, Paul Costelloe, RG Tecq, RNTB.
Is er misschien iemand die mij kan vertellen welke van deze op de garagewand staat? Anders zal ik een gokje wagen over welke het moet zijn, maar ik heb het graag zo realistisch mogelijk.
Alvast bedankt. :wink:
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Als ik het goed zie, staat het logo op deze foto en is het die kleine van Lost Boys:
Afbeelding
Alhoewel, op jou foto´s zie ik een groot Red Bull logo wat op deze foto weer verdwenen is. Er zal gedurende het seizoen wel wat veranderd zijn in de volgorde van de logo´s op de wand van de pitbox.

Meer foto´s van Arrows uit 2001 (en dus wat ook foto´s uit de pitbox) vind je op http://www.suttonimages.com en dan in de searchbox rechtsbovenaan `Arrows AND 2001` intypen.
Succes met het bouwen!
Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Bericht door Sierra Alpha »

@ Supernova, bedankt voor het zoeken. Deze volgorde van logo's komt inderdaad uit 2001 alleen was dat tijdens de tests voorafgaand aan het seizoen.(zie bijv. Repsol op de overall van Bernoldi) Bij de aanvang van het seizoen is dat allemaal weer veranderd. (voor zover mijn info reikt :wink: )
Voor de geinteresseerde heb ik een kleine samenvatting van wat ik tot nu toe heb kunnen knutselen in photoshop. (daar zit me wat tijd in :shock: )
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

De gereedsschapskasten van arrows hadden nogal wat rondingen en inkepingen. omdat de schaal waarop ik wil gaan bouwen vrij klein (1:43) is. heb ik deze effecten met photoshop geprobeert na te bootsen.

Afbeelding

Ik heb hier trouwens ook nog even een vierkantje gezet waarvan ik niet weet welke logo's ik nodig heb.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Bericht door Tom_Aston-Martin »

ziet er prachtig uit man! :D
minichamps
Berichten: 25
Lid geworden op: do 08 dec 2005 18:56
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door minichamps »

gaat helemaal goed komen zie ik. De foto van supernova is van 2000 kijk maar naar de repsol sponsering. Deze sponsoring was van Pedro de la Rosa.

Toegevoegd na 15 minuten:

dan zou je deze foto eens moeten kopen van sutton http://67.15.62.73/previews/d01jap186.jpg

anders weet ik ook niet hoe je er achter komt
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

ziet er tot nu toe heel erg gaaf uit

welke schaal wordt het eigenlijk?\\\ik zou zoiets ook wel willen hebben in 1:18 van ferrari
Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Bericht door Sierra Alpha »

@ Honda.f1 schaal waarop ik wil gaan bouwen is 1:43.

Ben inmiddels bijna klaar met het photoshop gedeelte, Heb een aantal wanden op maat gesneden en de grondplaat staat in de verf. Nu heb ik alleen een probleempje met de printer want die weigert het papier wat ik wil gebruiken (matglanzend fotopapier) te slikken en nu blijven er allemaal heel leuk lampjes knipperen die niet horen te knipperen :?
Mocht de printer het weer gaan doen zal ik binnenkort een update met foto's plaatsen.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

Sierra Alpha schreef:@ Honda.f1 schaal waarop ik wil gaan bouwen is 1:43.

Ben inmiddels bijna klaar met het photoshop gedeelte, Heb een aantal wanden op maat gesneden en de grondplaat staat in de verf. Nu heb ik alleen een probleempje met de printer want die weigert het papier wat ik wil gebruiken (matglanzend fotopapier) te slikken en nu blijven er allemaal heel leuk lampjes knipperen die niet horen te knipperen :?
Mocht de printer het weer gaan doen zal ik binnenkort een update met foto's plaatsen.
vaag ja, welke printer heb je? volgens mij kan je het bij je instelling veranderen
Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Bericht door Sierra Alpha »

Printer die ik heb is een HeleboelPproblemen all in one :mrgreen: . Heb inderdaad juiste papier en dergelijke geselecteerd maar het wilde niet lukken.
Inmiddels contact gehad met de helpdesk en het schijnt zo te zijn dat deze printer definitief zijn laatste printjes gemaakt heeft. Dus zo vlak voor kerst toch nog een item op het verlanglijstje. :mrgreen:
Printen moet dus nog even wachten, kan ik in de tussentijd mooi het photoshop gedeelte afronden voor zover mogelijk.

Keep you informed.
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

@ Honda.f1 schaal waarop ik wil gaan bouwen is 1:43.

Ben inmiddels bijna klaar met het photoshop gedeelte, Heb een aantal wanden op maat gesneden en de grondplaat staat in de verf. Nu heb ik alleen een probleempje met de printer want die weigert het papier wat ik wil gebruiken (matglanzend fotopapier) te slikken en nu blijven er allemaal heel leuk lampjes knipperen die niet horen te knipperen Confused
Mocht de printer het weer gaan doen zal ik binnenkort een update met foto's plaatsen.
dat zou best wel eens helemaal niet kunnen kloppen....geef dat ding een harde reset en een uitlijningsbeurt....

blijkbaar is hij op tilt geslagen, doordat het papier wat je gebruikt heb dikker is dan een standaard a4-tje(ook al had je hem goed ingesteld..) en dan heb je kans dat als hij gaat printen het papier de printerkop aanraakt...(en de helpdesk zegt al snel dat een printer dood is als hij buiten de gaarantie periode zit)

misshien lukt het nog, maar als hij zelfs hierna nog moeilijk doet, dan ben ik ook inderdaad bang dat hij overleden is... :(

mooi project trouwens...en w8 met plezier op de volgende update...

greetz,


jerico
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sierra Alpha
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:33
Locatie: Hoorn

Bericht door Sierra Alpha »

Ik heb van alles met de printer geprobeerd, waaronder de hard resets maar nergens gaf hij meer reactie op. Wel leuk is dat de kerstman blijkbaar ook graag resultaten wil zien want die heeft speciaal een paar dagen voor z'n werk begint een printer hier achtergelaten :mrgreen: :mrgreen:
Dus deze week kan het printen beginnen. hopen dat deze printer wat gevarieerder "eet" dan zijn voorganger en gewoon aan de slag gaat met het fotopapier.

De vrachtwagen is inmiddels ook klaar en het vlak waarvan ik de logo's niet kon zien heb ik ingedeeld zoals te zien is in het plaatje, Dell en RG tech heb ik nog in een tribute filmpje over Verstappen kunnen ontdekken, de rest is gegokt maar verkeerd staat het niet.

Afbeelding

Op of aanmerkingen altijd welkom :wink:
Plaats reactie