Exoto F1

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Exoto F1

Bericht door Honda.f1 »

Hallo,

Ik wil ferrari's van Exoto gaan verzamelen als aanvulling op mijn bestaande ferrari verzameling. maar nu heb ik is even zitten rondkijken en de prijzen varieren enorm. Wat is de normale prijs voor een in goede staat verkerende Exoto met originele verpakking etc.? Ik heb het oa over de 312 ferrari's, de 641 versies en de aluminium anniversary ferrari's
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Dan vraag je wel een erg wijde prijs :shock:
Verschillende typen hebben bij Exoto duidelijk een verschillende prijs.

De 312B is over het algeheel genomen voor zo een 90 - 120 euro te koop.
De 641 is gemaakt in 1 serie met een printfout op de Goodyear band. Hierdoor wordt er soms bedragen van 400 euro geboden, hoewel je dit model bijna nooit tegen komt.
De meer gangbare model van de 641 gaan voor 120 - 180 euro.
De 312T is bijzonder geliefd en kan soms voor het bedrag van 250 euro weggaan, hoewel ik er ook redelijk bedragen van voorbij zie komen van 150 euro.
De 312T2 is niet bijster veel gemaakt. De prijzen voor dit model is dan ook erg afhankelijk van de bankrekening. Gemiddeld genomen zou ik zeggen 450 euro.
De 312T4 is ook een bijzonder prettige model met ene Villeneuve uitgebracht en natuurlijk de laatste Ferrari met een echte kampioen ( :twisted: ). Dit was mijn eerste Exoto en sindsdien heb ik hiervan de prijzen niet bijgehouden.

Uiteraard zijn er nog de Standox en Aluminium versies. Die zijn in het algemeen wat goedkoper, hoewel ik de aluminium versies toch bijzonder fraai vind.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

oke bedankt. ik weet even genoeg

Ik heb een 641 van prost gezien op ebay voor 140
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

op e-bay moet je wachten tot de laatste seconde en dan weet je pas hoeveel het model gaat want pas in de laatste 10 seconde gaat een echte e-bayer bieden.
de 312T2 kan je da laatste tijd al krijgen voor 300 euro op e-bay
zelf heb ik er 2 weggedaan voor 300 en 260, soms moet je geluk hebben en kan je een koopje doen
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

ferrariboy schreef:op e-bay moet je wachten tot de laatste seconde en dan weet je pas hoeveel het model gaat want pas in de laatste 10 seconde gaat een echte e-bayer bieden.
jah maar ik ben niet in de gelegenheid om de hele dag achter de pc te zitten om op ebay te bieden. heel veel dingen worden vanuit amerika aangeboden dus die lopen daar af als het hier midden in de nacht is. maar ze gaan er komen dat durf ik al wel te zeggen
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

je kan zien wanneer de modellen aflopen hé , dan ga je pas 10 min voor het model afloopt even op e-bay ( eventje opstaan voor de goede zaak hé) ik koop mijn modellen meestal in Duitsland omdat de verzendkosten daar nog meevallen
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Plaats reactie