Na enkele uurtjes heb ik de contouren van de 4 boxen al. Tegen nieuwjaar zou ik graag de straat en alles wat er rond gebeurt klaar hebben inclusief nachtverlichting van de pitlane.
Nieuw project : pitlane 1/18
Nieuw project : pitlane 1/18
Waarvoor de kerstdagen niet allemaal goed zijn... Extra veel vrije tijd, en dus zijn we begonnen aan een pitlane van 1 meter bij 30 centimeter. Vooral de geringe diepte speelt me een beetje parten om volwaardige pitboxen te maken. Het diorama krijgt een plaatsje helemaal onderaan mijn vitrine.

Na enkele uurtjes heb ik de contouren van de 4 boxen al. Tegen nieuwjaar zou ik graag de straat en alles wat er rond gebeurt klaar hebben inclusief nachtverlichting van de pitlane.

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Tom_Aston-Martin
dit wordt geen exacte replica van een bestaand circuit, daarvoor heb ik te weinig foto's en beeldmateriaal. Het is mijn tweede echte dio die ik ga bouwen, dus is het nog wat aanmodderen en zoeken hoe alles in zijn werk gaat, en welke materialen ik hier dus best voor gebruik...
Mocht iemand dus foto's hebben van een lege pitbox (interieur met muren en posters of zo), altijd welkom via pb...
Indien dit wat goed afloopt staat een stukje pitlane van Zolder en Hockenheim zeker op het programma. Alsook nog enkele andere leuke zaken...
Mocht iemand dus foto's hebben van een lege pitbox (interieur met muren en posters of zo), altijd welkom via pb...
Indien dit wat goed afloopt staat een stukje pitlane van Zolder en Hockenheim zeker op het programma. Alsook nog enkele andere leuke zaken...
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nieuw project : pitlane 1/18
En of het diorama ooit af is gekomen, aangezien het topic van 2007 dateert
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803