Formule 1 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Markopolo »

rsh_scuderia schreef:
motorhead schreef: "Ik moet bekennen dat er inderdaad een tv sneuvelde in huize-Montezemolo.
Hij kwam op de forummeeting anders rustig en beheerst over, onze Montie :shock:
Das maar goed dat we dan de games niet aangeslingerd hebben, hadden we Henri ook van een nieuwe tievie moeten voorzien :lol:
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: Formule 1 2008

Bericht door motorhead »

deze engelse reporter had het beter door dan die l*l van een Olav Mol.....

http://www.dumpert.nl/mediabase/288811/ ... sie_).html
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jolly Club »

Damn, wat is dat lekker kijken met Engelsch commentaar ! Mannetjes zaten gewoon twee rondjes spot-on, terwijl hij van Mol het hele kijkersvolk al in slaap gezwetst had... :yawn: En als je 't zo terug ziet, wat een bizarre ontknoping. :ja:

Volgend jaar F1 terug op BBC, zonder reclame, helaas zonder Murray Walkert, maar met minimaal één kijkert extra :thump_up::feest:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
CLK-GTR
Berichten: 306
Lid geworden op: di 22 aug 2006 17:05

Re: Formule 1 2008

Bericht door CLK-GTR »

Goed commentaar, ze hadden het inderdaad gelijk door! :thump_up: Toch blijf ik Olav ook wel waarderen, heeft toch nog een stukje toegevoegde waarde ook al is hij niet altijd even correct.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Markopolo »

CLK-GTR schreef:Toch blijf ik Olav ook wel waarderen, heeft toch nog een stukje toegevoegde waarde ook al is hij niet altijd even correct.
Zeker als je het zelf wel gezien hebt en je hem kan corrigeren in het bijzijn van vrienden :cool: :lol:
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Formule 1 2008

Bericht door F40F50ENZO »

Jolly Club schreef:Damn, wat is dat lekker kijken met Engelsch commentaar ! Mannetjes zaten gewoon twee rondjes spot-on, terwijl hij van Mol het hele kijkersvolk al in slaap gezwetst had... :yawn: En als je 't zo terug ziet, wat een bizarre ontknoping. :ja:
Volgend jaar F1 terug op BBC, zonder reclame, helaas zonder Murray Walkert, maar met minimaal één kijkert extra :thump_up::feest:
:shock: Da's idd een commentator die er WEL verstand van heeft en doorheeft wat er speelt "on the track".
Tsjonge jonge, daar kan die bolle van RTL nog wat van leren..... :doh:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Formule 1 2008

Bericht door fish88 »

Iedereen hier positief over het Engelse commentaar, maar in Engeland gaat hij niet mee van ITV naar BBC omdat hij doordraait met zijn Lewis fetish...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jolly Club »

fish88 schreef:Iedereen hier positief over het Engelse commentaar, maar in Engeland gaat hij niet mee van ITV naar BBC omdat hij doordraait met zijn Lewis fetish...
Wie niet ?

Eén ding is dan zeker, Olav Mol wordt het ook niet.... :thump_up2:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Formule 1 2008

Bericht door St. Paul »

Vanaf 2005 janken er al een paar over James. Maar petities die nog moeite hebben de 1500 handtekeningen te halen in een land als Engeland.... Haha. Als alle leden van Combat 18 1 keer zouden stemmen heb je waarschijnlijk nog meer handtekeningen. Op Brundle na gaat er trouwens niemand mee naar de BBC.

Ik denk dat het grootste probleem van die Engelsen is dat ze geen Nederlands kunnen. 1 race met Mol en niemand die meer over James zou zeuren. Grootste commentaar is dat hij gedurende 1 race iemand even voor een ander heeft aangezien... :? Dat doet Mol elke race. :doh:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Formule 1 2008

Bericht door fish88 »

St. Paul schreef:Vanaf 2005 janken er al een paar over James. Maar petities die nog moeite hebben de 1500 handtekeningen te halen in een land als Engeland.... Haha. Als alle leden van Combat 18 1 keer zouden stemmen heb je waarschijnlijk nog meer handtekeningen. Op Brundle na gaat er trouwens niemand mee naar de BBC.

Ik denk dat het grootste probleem van die Engelsen is dat ze geen Nederlands kunnen. 1 race met Mol en niemand die meer over James zou zeuren. Grootste commentaar is dat hij gedurende 1 race iemand even voor een ander heeft aangezien... :? Dat doet Mol elke race. :doh:
Die iemand is iedere keer Hamilton voor Senna...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Peter Parker »

Dat zijn nog een profs, meteen doorhebben hoe het zit, diep respect zeg :worshippy:

Mol en Kalff :thump_down: en zeker die gast met zijn fantasie truien in de studio :thump_down2:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2008

Bericht door rsh_scuderia »

CLK-GTR schreef:..., heeft toch nog een stukje toegevoegde waarde ook al...
Hoe groot is dat "stukje" toegevoegde waarde meneer de paarsebroekdragende Golfballetjes slaande CFO van de afdeling Marketing?
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Formule 1 2008

Bericht door St. Paul »

fish88 schreef:
Die iemand is iedere keer Hamilton voor Senna...
Maar dat is een vergissing die je dan ook snel maakt. Gele helm, briljante rijder, uiteraard in een mclaren... Pas als hij winnend over de streep komt en die helm afzet is hij toch wel erg bruin voor een Senna. :twisted:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
CLK-GTR
Berichten: 306
Lid geworden op: di 22 aug 2006 17:05

Re: Formule 1 2008

Bericht door CLK-GTR »

Ik heb totaal geen moeite met Olav en Allard. Soms zit er inderdaad een gast in de studio die beter niet had kunnen komen, maar over het algemeen ben ik altijd wel tevreden. Natuurlijk maken ze fouten en af en toe zijn ze ook bevooroordeeld, maar ik maak er geen punt van. Als ik bijvoorbeeld voetbal kijk met Evert dan is hij ook voor een Nederlandse club. Daarnaast heb ik eens een GP gezien in Italië, en de commentator had het ook alleen maar over Massa en Raikkonen. Ik denk dat je er niet aan ontkomt, en ik vind niet dat Olav en Allard geen verstand van F1 hebben. Het is juist goed dat ze hun mening geven, want dan ontstaan er discussies, als ze alleen maar zouteloos commentaar geven, zou het heel erg saai worden.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Formule 1 2008

Bericht door St. Paul »

Als je toestemt met het feit dat ze Viola Holt als deskundige in de studio halen.... Dan heb je wat mij betreft het recht niet meer ook maar iets met F1 te maken te hebben....

Mol weet nauwelijks meer van F1 dan de gemiddelde fan die al 10 jaar kijkt. Doen alsof je de man bent en iedereen kent terwijl je elke keer weer ziet dat de rijder er bij zit zo van "zoveelste praatje vandaag". Elke keer die stomme pitstopstrategien van Mol die NOOIT kloppen. De koosnaampjes voor de rijder die toevallig vooraan rijdt.

In de eerste ronde een rijder uitmaken voor sukkel omdat deze van de baan vliegt en vervolgens 20 rondes later de teamgenoot van die rijder RONDEN LANG uitmaken voor de rijder die je in de eerste ronde nog sukkel noemde....

Mol heeft 0,0% toegevoegde waarde. Is juist een reden naar zouteloze commentatoren te gaan zitten kijken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie