Ik heb er vandaag via een Ebay veiling een CMC Ferrari 500F2 besteld voor € 156 inclusief verzendkosten.
Weet niet of dit linkje mag, anders hoor ik het wel en kan ie weg. Ik wil hem dan zelf ook weghalen natuurlijk.
http://stores.ebay.nl/GTRmodels
De prijs was bijzonder laag en ik was er heel blij mee, maar onmiddelijk na afloop van de veiling kreeg ik een mail en vroeg hij of ik interesse had in nog meer van zijn modellen. Omdat hij veel topmodellen heeft, was ik zeker geïnteresseerd.
Hij bied me enkele Exoto en CMC modellen aan voor buitengewoon lage prijzen, maar alles op hetzelfde Ebay veilingnummer. De prijzen zijn ook een heel stuk lager dan op Ebay vermeld.
Ik ga nu twijfelen of ik er verstandig aan heb gedaan om iets te bestellen en weet niet of ik op zijn aanbiedingen buiten Ebay om kan ingaan. Het is wel zeer interessant en de betaling loopt weer wel via Ebay. Ook is zijn feedback 100% positief.
Een beetje dubbel dus, voor mijn gevoel. Als het allemaal in de haak is dan zal hij me nog veel vaker wat verkopen, zoniet dan...

Weet iemand hier of dit wel goed zit?