GTR Models

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

GTR Models

Bericht door rpi »

Heeft iemand hier ervaringen met GTR Models uit Griekenland op Ebay?

Ik heb er vandaag via een Ebay veiling een CMC Ferrari 500F2 besteld voor € 156 inclusief verzendkosten.

Weet niet of dit linkje mag, anders hoor ik het wel en kan ie weg. Ik wil hem dan zelf ook weghalen natuurlijk.
http://stores.ebay.nl/GTRmodels

De prijs was bijzonder laag en ik was er heel blij mee, maar onmiddelijk na afloop van de veiling kreeg ik een mail en vroeg hij of ik interesse had in nog meer van zijn modellen. Omdat hij veel topmodellen heeft, was ik zeker geïnteresseerd.

Hij bied me enkele Exoto en CMC modellen aan voor buitengewoon lage prijzen, maar alles op hetzelfde Ebay veilingnummer. De prijzen zijn ook een heel stuk lager dan op Ebay vermeld.

Ik ga nu twijfelen of ik er verstandig aan heb gedaan om iets te bestellen en weet niet of ik op zijn aanbiedingen buiten Ebay om kan ingaan. Het is wel zeer interessant en de betaling loopt weer wel via Ebay. Ook is zijn feedback 100% positief.

Een beetje dubbel dus, voor mijn gevoel. Als het allemaal in de haak is dan zal hij me nog veel vaker wat verkopen, zoniet dan... :cry:

Weet iemand hier of dit wel goed zit?
Laatst gewijzigd door rpi op za 19 jan 2008 02:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: GTR Models

Bericht door Porsche »

Heb verleden week bij hem de Bugatti Veyron gekocht :wink:
Topkwaliteit tegen lage prijzen
De verzendingskosten zijn voor 1 model 19 euro verzending met DHL binnen de dag
Kort Betrouwbaar
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: GTR Models

Bericht door rpi »

Ok, bedankt Porsche.

Dat van de Veyron had ik in je topic gelezen, dus dat zit dan wel goed. Dan ga ik het maar gewoon proberen. Vind de aanbieding die hij me deed niet te versmaden...

Misschien is mijn argwaan onjuist en is het juist een gretige verkoper. Ik zal het nier posten als het goed gaat (en ook als het niet goed zou gaan)
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: GTR Models

Bericht door Vortec »

Anders doe je eerst 1 model. Wanneer je deze gewoon binnenkrijgt, doe je dan de rest van de bestellingen. Kost je in totaal wel 19 euro extra dan (ten minste, dat maak ik op uit de post van PORSCHE)...
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: GTR Models

Bericht door rpi »

Nou, ik heb er inmiddels een CMC Auto Union type C Bergrenner bij besteld voor heel weinig. We zullen het wel zien. Als Porsche zijn Veyron gewoon heeft gehad zal het denk ik wel goed zitten. Las in zijn topic ook reacties van anderen die de verkoper kenden en tevreden waren.

Verkoper mailde gelijk al terug dat de modellen a.s. donderdag al bij me zouden moeten zijn. Dat zou wel erg snel zijn. :shock:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: GTR Models

Bericht door Ferrari10flrb »

Heb ook goede ervaringen met deze verkoper. Een 365 GTB van Kyosho bij hem voor € 45,- bij hem gewonnen :dance:
Reageert snel op mail en vragen. Verstuurt bestellingen met DHL, wel wat duurder maar binnen een dag geleverd! En dat is ook wat waard natuurlijk
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: GTR Models

Bericht door Ferrari10flrb »

Heb ook goede ervaringen met deze verkoper. Een 365 GTB van Kyosho bij hem voor € 45,- bij hem gewonnen :dance:
Reageert snel op mail en vragen. Verstuurt bestellingen met DHL, wel wat duurder maar binnen een dag geleverd! En dat is ook wat waard natuurlijk
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: GTR Models

Bericht door rpi »

Ongelooflijk hoor :shock: :shock: :shock:

Eergisteravond besteld en vanochtend voor 10:30 al ontvangen! Supersnel en ongelooflijk goedkoop.

Die gaat mijn nog vaker wat verkopen!!! :dance: :dance: :dance:
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: GTR Models

Bericht door Porsche »

Heb vandaag mijn 250 SWB FERRARI 1/18 CMC mogen ontvangen gisteren om 9.20 nog in Athene en vandaag om9.15 bij mij thuis
Gekocht zonder ebay !!
Dus deze man is zeer zeker te vertrouwen :worshippy: :dance:
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: GTR Models

Bericht door Vortec »

PORSCHE schreef:Heb vandaag mijn 250 SWB FERRARI 1/18 CMC mogen ontvangen gisteren om 9.20 nog in Athene en vandaag om9.15 bij mij thuis
Gekocht zonder ebay !!
Dus deze man is zeer zeker te vertrouwen :worshippy: :dance:
Gaat dat sneller dan in Nederland. Had iets besteld en is de 10e verstuurd en nog steeds niet binnen... :shock:

Maar veel plezier ermee!;-)
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: GTR Models

Bericht door rpi »

De snelheid is echt ongelooflijk bij deze verkoper. En de prijzen zijn scherp, maar je moet niet de "nu kopen" prijzen betalen. Een mailtje en je krijgt superscherpe aanbiedingen (altijd even controleren of hij met het betreffende model scherp geprijsd is)

Wat bijzonderder is is dat hij altijd snel is en vantevoren zegt wanneer je het model hebt. En dan is het er ook echt :worshippy:

Ik wil nog een Exoto 935 met Martini livery, maar die heeft hij nu niet. Zodra hij die heeft neem ik contact met hem op, want sinds mijn ervaring met hem van vorige week is hij zeker mijn favoriete verkoper :)

@ Porsche: fotooooosss!!!

@ Vortec: hij heeft nog 2 Hummers. Als je hem mailt doet hij je vast een scherpe aanbieding (tenzij het zijn laatste exemplaren zijn, want die mag hij dan niet terugtrekken volgens mij)
Laatst gewijzigd door rpi op di 15 jan 2008 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: GTR Models

Bericht door Vortec »

Wat komt er ongeveer aan verzendkosten bij op als ik vragen mag? Omdat het zo snel al over is..
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: GTR Models

Bericht door rpi »

1 x 1:18 19 euro
2 x 1:18 29 euro

Vind ik niet duur, gezien de afstand en snelheid. Maar het weegt wel mee met de totaalprijs natuurlijk ten opzichte van Nederlandse verkopers.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: GTR Models

Bericht door Ferrari10flrb »

Ben het grotendeels eens met rpi.

Wat betreft de snelle levering, je betaalt wel wat meer dan normaal gesproken omdat de verzending via de 24 uurs service van DHL gaat.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: GTR Models

Bericht door Porsche »

Winkelprijs 200 euro zelf afhalen :|
:idea: nu verzending aan 19 euro 168 euro totaal :thump_up:
Is 32 euro voordeel :dance: :angel:
Plaats reactie