Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor de mensen die mij niet kennen. Ik woon en werk sinds een tijdje nu in Berlijn. Vlak bij mij in de buurt zit een leuk modelautowinkeltje. Maar ik dacht: Dit kan toch niet alles zijn hier in deze wereldstad. Dus ik ben maar wat gaan googlen om te kijken of er misschien wat meer van die winkeltjes toevallig ergens waren. En ja hoor, al snel had ik wat gevonden, dacht ik. Ik er naar toe, bleek het niet echt een modelautowinkel te zijn. Maar meer een opslagplaats voor wat luxere auto's. Dit is wat ik daar aantrof:
Dit en nog veel meer. Allemaal oldtimers. Niet alleen auto's maar ook oude motoren. Voor een ieder die ooit nog eens naar Berlijn gaat. Echt de moeite waard om een keer te gaan kijken. Er is niets geen entree en je kan zo naar binnen lopen. Ook zit er in die loods nog een leuke Ferrari dealer. Al met al heb ik me vandaag prima vermaakt!!!!
Deze locatie heeft ook al eens uitgebreid in de Autovisie gestaan.
Een oud rangeerterrein van de Duitse Spoorbaan hebben ze omgetoverd tot deze walhalla van autokunst.
Je moet er toch niet aan denken dat er een mafkees vergeet zijn sigaretje uit te drukken op de verkeerde plaats......
a vd winkel schreef:heb je ook een adres, ik ga namelijk begin april een lang weekend naar berlijn....misschien nuttige dagbesteding...
Ja is idd zeker de moeite om daar even binnen te wandelen. Het adres is Wiebestr. 36 en dat zit in de buurt van U-Bahn station Mierendorf. Ligt nog in de binnenste ring van Berlijn.