Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Ik ben benieuwd wie er weer naar de NAMAC beurs gaan op 9 februari aanstaande.
Ik ben in ieder geval weer van de partij en hoop een paar medeforummers tegen te komen aangezien ik er de afgelopen keer een aantal misliep
Ik ben van de partij, ik ga rond een uur of 1. kijken of er nog mooie exoto's te halen zijn voor een bodemprijsje
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik heb het ook al in mijn agenda staan om een bezoekje te brengen. Ik heb namelijk een afspraak met een CMC Bugatti Type 35 op de NAMAC komende zaterdag. En ik ga een blik werpen op de raceversies van de AA Toyota 2000 GT. Staat ook erg hoog op mijn lijstje.
MZZLS, NEMO
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
Robinh00 schreef:Ik heb er veel over gehoord ... en ik denk dat ik ook maar even een kijkje ga nemen .... misschien kan ik nog iets leuks op de kop tikken
Neem maar veel geld mee, want je kunt daar genoeg leuke dingen op de kop tikken