NAMAC beurs 9 Februari

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
V480-S60
Berichten: 180
Lid geworden op: za 22 dec 2007 17:01

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door V480-S60 »

Ondergetekende hoopt ook weer present te zijn.

Al is het alleen al om mijn 360 GLT van Neo te halen. En natuurlijk verder te struinen.
Ik kan eindelijk weer eens wat langer rondlopen waarschijnlijk.

(Let op een Volvo-Cap 8))
Laatst gewijzigd door V480-S60 op vr 08 feb 2008 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door MiddleMan »

Is een dergelijke beurs de moeite waard? Is er een beetje te onderhandelen over de prijs? Worden er veel modellen aangeboden? Hoe zijn de prijzen op een dergelijke beurs? Ik heb komende zaterdag helaas geen tijd, maar wellicht dat ik er een volgende keer kan gaan kijken als het de moeite waard is. :)
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door Kyoshofan »

De beurs is het zeker waard, allemaal modelautoliefhebbers.
En erg worden erg veel modellen aangeboden. Meer dan 1 kilometer aan tafel vol met auto's :angel: . En over het onderhandelen. Erg zijn veel handelaars waar je wel wat aan de prijs kan afhalen :thump_up:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door MiddleMan »

Kyoshofan schreef:De beurs is het zeker waard, allemaal modelautoliefhebbers.
En erg worden erg veel modellen aangeboden. Meer dan 1 kilometer aan tafel vol met auto's :angel: . En over het onderhandelen. Erg zijn veel handelaars waar je wel wat aan de prijs kan afhalen :thump_up:
Nou wellicht dat ik een volgende keer eens heenga, volgende week eerst eens een bezoek brengen aan Modelissimo. :thump_up: :mrgreen:
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
V480-S60
Berichten: 180
Lid geworden op: za 22 dec 2007 17:01

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door V480-S60 »

Nou ben geweest.

Even weer 2 Volvo's aan de verzameling toegevoegd. Foto's verschijnen wel in mijn Privé Collectie.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door F40F50ENZO »

Ben net terug met een enorme grijns op mijn gezicht. :dance:
Vanwege de grootte (alles 1:18) moest ik tussendoor even heen en weer naar de auto. :mrgreen:
:dance: Heb eindelijk een Ferrari Berlinetta Lusso Elite en een Ferrari 166 MM Elite gescoord. :dance:
Verder een rode cabrio '69-er Corvette :cool: , een open Chevy Bel-air en een vette F-150 Pickup :cool: .

En nog wat kado spul voor vrienden:
Een Smart Roadster van Bburago en een Peugeot 205 van Solido.
Een vriend van me heeft ooit een rode 205 gehad, ik heb nu voor een tientje er een gekocht met een spuuglelijke kleur, dus die ga ik nog overspuiten.

Even bijgepraat met een zéér tevreden Paolo, die eindelijk een felbegeerd modelletje gescoord had en uiteraard gesproken over zijn 'meet en greet' met Jan Lammers.
Vlak daarna Peter Parker tegen het lijf gelopen, die had zijn rugzak ook goed bijgevuld, kortom een welbestede morgen.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
OMCNL
Berichten: 83
Lid geworden op: do 01 jan 2004 21:53
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door OMCNL »

Hoi,

het was idd weer een leuke beurs, weer veel dingen kunnen scoren o..a enkele Opel OPC'ers.

Vlak voor de afslag naar de Meidoornkade was er nog een Golf flink de fout ingegaan,
ik hoop dat het goed met de berijder gaat.
De Golf was bijna onherkenbaar en was tussen de bomen gestuiterd zo te zien.

Groet Andre
Alles over Opel miniaturen. http://www.omcnl.nl
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door djexcalibur »

als ik mn 2 Exoto's niet had gekocht dan was ik zeker ook ff heen geweest. Maar helaas februari budget er al weer door heen gejaagd :doh: :P
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door maikel »

Ik ben er ook weer geweest met een klasgenoot, ik ben 5 modellen rijker waarvan 4 op de beurs, mijn klasgenoot heeft ook 3 modellen gescoord waarvan 2 van de beurs.
We zijn namelijk later nog ff langs een modelautowinkel hier in de buurt geweest en hebben daar allebei nog een model gekocht :thump_up:

Kortom.... een zeeeeer geslaagde dag :drool:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door MiddleMan »

We willen foto's zien van al die modellen! :mrgreen: :thump_up: :worshippy:
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door F40F50ENZO »

MiddleMan schreef:We willen foto's zien van al die modellen! :mrgreen: :thump_up: :worshippy:
Komt er aan, staan straks in mijn prive topic.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door Honda.f1 »

Ik ben met lege handen gekomen, en met lege handen weggegaan, vond het deze keer maar matig
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door Bondracer »

Ben , er vandaag ook nog eens onverwacht langs gegaan , vrouwtje had zin om eens te gaan shoppen in Breda , dus dagje gecombineerd met Houten. Heb er spijtig genoeg maar enkele forummers tegengekomen waaronder Dartrace en Henri van Tiny Toys, toch evenwel nog wel wat modelletjes gescoord voornamelijk 1/43 ditmaal. fotowerk zal eerstdaags volgen.
Bondracer :cool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door Peter Parker »

Heerlijke beurs weer, maar wat warm, klotsende oksels zeg. Kwam ontzettend veel mensen tegen wat heel gezellig was. F40enzo had een boodschappen tas vol met 1:18 :mrgreen: . Toch wel knap als je met lege handen terug komt :shock: Ik heb een aantal holy grails gevonden. De DS van Maus Gatsonides van de Monte Carlo rally, eindelijk een betaalbare Chevrolet El Camino van Dinky Toys, een DS van Majorette en een ambulance DS compleet met vlaggetjes. Nog veel meer, heerlijke beurs, maar de warmte en drukte....
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: NAMAC beurs 9 Februari

Bericht door F40F50ENZO »

Peter Parker schreef:Heerlijke beurs weer, maar wat warm, klotsende oksels zeg. Kwam ontzettend veel mensen tegen wat heel gezellig was. F40enzo had een boodschappen tas vol met 1:18 :mrgreen: . Toch wel knap als je met lege handen terug komt :shock: Ik heb een aantal holy grails gevonden. De DS van Maus Gatsonides van de Monte Carlo rally, eindelijk een betaalbare Chevrolet El Camino van Dinky Toys, een DS van Majorette en een ambulance DS compleet met vlaggetjes. Nog veel meer, heerlijke beurs, maar de warmte en drukte....
Volgende keer een korte broek met Forum T-shirt aandoen Peter :mrgreen:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie