Kyosho 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Lexusfreak »

Zit er een sofftop bij de bruine R8 Spider
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Lexusfreak schreef:Zit er een sofftop bij de bruine R8 Spider
Nee, net als bij de witte zit er geen soft-top op en heeft de spyder xenon verlichting i.p.v. full-led.
De normale versies hebben wel een soft-top en full-led-verlichting. Over een tijdje zal Kyosho wel andere kleuren uitbrengen i.p.v. de jet-blue en icesilver, net als bij de standaard R8.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bmwmpower
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 09:36
Schaal: 1:18
Locatie: zwolle

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Bmwmpower »

Is de nieuwe BMW 5 serie 2010 F10 al uit ?

Ik heb al wel foto's gezien van het model ! (1/18)

greetz Bart
Te koop Kyosho BMW 5 touring
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=17508" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Ricardo »

Bmwmpower schreef:Is de nieuwe BMW 5 serie 2010 F10 al uit ?

Ik heb al wel foto's gezien van het model ! (1/18)

greetz Bart
Volgens mij wel, alleen is deze niet van Kyosho maar van Norev :wink:
Gebruikersavatar
STREETTUNERZ
Berichten: 64
Lid geworden op: do 04 jun 2009 16:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door STREETTUNERZ »

F10 is nogsteeds niet uit wegens kwaliteits problemen.
Afbeelding
zerotohundred.com The automotive lifestyle network
DrWoetR
Berichten: 33
Lid geworden op: do 29 nov 2007 19:36

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door DrWoetR »

STREETTUNERZ schreef:F10 is nogsteeds niet uit wegens kwaliteits problemen.
Bedoel je te zeggen dat de F10 door Kyosho gemaakt wordt? Dat is volgens mij niet correct, de F10 zal door Norev geleverd worden. Even zoeken op het net en je hebt er foto's bij :)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Hebben jullie de note gezien bij de Ferrari 250 GTO racer, vanuit Ferrari wordt er dus opgelegd dat het model minstens 200 USD moet kosten :thump_down:
Nog zoiets vreemds, ze gaan de Honda NSX en de Porsche 356 speedster opnieuw uitbrengen en nee geen aangepaste modellen, gewoon hetzelfde als 20 jaar geleden. Dat laten ze dan even weten op de onderkant door er "20th Anniversary" opt te zetten en dat krijg je dan waarschijnlijk ook op de verpakking. Jongens hoe triest is dit..... :(
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door rsh_scuderia »

Mr. Dj M. schreef:Hebben jullie de note gezien bij de Ferrari 250 GTO racer, vanuit Ferrari wordt er dus opgelegd dat het model minstens 200 USD moet kosten :thump_down:
Nog zoiets vreemds, ze gaan de Honda NSX en de Porsche 356 speedster opnieuw uitbrengen en nee geen aangepaste modellen, gewoon hetzelfde als 20 jaar geleden. Dat laten ze dan even weten op de onderkant door er "20th Anniversary" opt te zetten en dat krijg je dan waarschijnlijk ook op de verpakking. Jongens hoe triest is dit..... :(
De $200,- prijs komt doordat Hotwheels een contract heeft voor modellen onder de $199,- per stuk.
Wil Kyosho Ferrari' s produceren dan moeten ze dus duurdere wagens maken.

Als je de licentie niet hebt, of het geld er niet voor betalen wilt dan krijg je dus zulke zaken.
Het probleem ligt wat mij betreft niet zo zeer bij Kyosho (die hebben wel aangetoond de beste Ferrari modellen te maken tov Hotwheels), het zit bij de hebberigheid van Ferrari en de markt afkopen van Hotwheels. Wij als klant/consument worden daar niet beter van.
Een van de redenen dat ik erg kijk, per model van Ferrari, of ik de Hotwheels versie wel koop.
De Formule 1 modellen van Hotwheels zijn bijna speelgoed en ook met Elite zitten ze er vaak heel erg naast.
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Ah de iets beter uitgelegde verklaring, dankje rsh_scuderia.
Inderdaad van dat afkopen worden wij niet beter en ja veel Hotwheels spul is meer speelgoed ja of in ieder geval niet het geld waard :(
bodi
Berichten: 167
Lid geworden op: za 15 mei 2010 11:47

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door bodi »

Is het al zeker dat de bmw e46 m3 cabrio en m3 gtr gaan uitkomen (staan bij nieuwigheden kyosho thread) en wanneer zouden ze gaan komen
DrWoetR
Berichten: 33
Lid geworden op: do 29 nov 2007 19:36

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door DrWoetR »

Ik heb dezelfde vraag gesteld aan een werknemer van Kyosho, en ja het is bevestigd!
De volgende modellen komen uit:
BMW M3 E46 Convertible w/ CSL-wheels (Silver) (limited edition 700 pcs.)
BMW M3 E46 Convertible w/ CSL-wheels (Phoenix-Yellow) (limited edition 700 pcs.)
BMW M3 E46 GTR (Red)
BMW M3 E46 GTR (Phoenix-Yellow)

Als je dus de Cabrio wilt zou ik maar snel een pre-order plaatsen. De prijs zal waarschijnlijk wegens het geringe aantal ook iets hoger liggen dan je gewend zou zijn van oudere modellen. Ik weet niet hoeveel stuks er van de GTR gemaakt zullen worden... Wel weet ik al wel dat Kyosho NIET een M5 F10 gaat maken.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Maarten Mercedes »

DrWoetR schreef: Wel weet ik al wel dat Kyosho NIET een M5 F10 gaat maken.
Ik denk dat Norev hier wel mee komt aangezien ze ook de gewone F10 5serie maken..
Maarten
Afbeelding
Flickr
DrWoetR
Berichten: 33
Lid geworden op: do 29 nov 2007 19:36

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door DrWoetR »

Ja dat zat er natuurlijk dik in maar een mens mag hopen toch? :wink:
Ik had toch liever nog Kyosho gezien, Norev's kwaliteit verschilt nogal per model.
Neem bijvoorbeeld nou de net nieuw uitgekomen Porsche Cayman, die heeft nog steeds "ballon-banden" in tegenstelling tot de nieuwe GT3 die laag-profiel banden heeft...
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Inderdaad kwaliteit bij Norev is nogal flucturerend :(
bodi
Berichten: 167
Lid geworden op: za 15 mei 2010 11:47

kyosho ferrari 365gtb portierprobleem

Bericht door bodi »

Heb een rode kyosho 365gtb (daytona) op 1/18 gekocht en het portier aan de passagierskant sluit niet volledig, er is klein kiertje (valt ook niet open), stond nochtans als nieuw geadverteerd, verder is het zo goed als nieuw model en zou hem graag in collectie houden dus voor ik geld terug vraag had ik graag geweten of iemand idee heeft of dit te herstellen is (lijmen buiten beschouwing gelaten). Er zitten hier aantal cracks die modellen ombouwen dus hopelijk weet iemand raad, ben wel niet handigste en wil er niet teveel aan wrikken want als er iets afbreekt is kans op terugbetaling zeker weg.
Alvast bedankt.
Plaats reactie