Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is wel leuk om crashes mee na te bootsen, en mooie dioramas mee te maken. Zoals winno aangeeft leuk om te zien maar idd niet doen met me collectie Alleen die wagens zijn wel heel erg prijzig ook zonder bonzai erbij
Das wel een grappig idee, geeft de modelautowereld net dat tikje realisme. vooral die frontale botsingen met niet de goedkoopste wagens Ik bedoel, probeer maar eens meer geld aan een model te verdienen door m te slopen Gelukkig zit er geen Viper bij....
Ik heb deze foto's ook eerder gezien ja! Heel leuk gemaakt.. heel echt. Alleen het is een heeele kleine kans dat er een F50, Mercedes en een Lamborghine op elkaar knallen.. maar het blijft leuk
Ze zullen er vast wel een aparte manier voor uitgevonden hebben om toch netjes te slopen...want als je dat rigoreus gaat doen hou je niks meer van het model over....is aardig gemaakt die wagentjes.
Bij ExoticMishap beweren ze een aantal modelauto's te moeten slopen om één gecrasht model te maken...
Dit deed ik vroeger (snik) in minder verstandige tijden ook nog wel eens, gelukkig meestal met minder mooi spul. De resultaten waren meestal ook wat minder voorspelbaar of realistisch.
Ontzettend mooi maar helaas ook ontzettend duur Het lijkt me nog wel eens gaaf om de startcrash van Francorchamps in 1998 te zien in de vorm van een diorama
Boerke, dan ben je honderden euris kwijt, eentje kost al zo 125 dollar... Maargoed wel leuk gedaan, als je nog eens wat wagentjes en wat tijd over hebt kun je nog eens wat verdienen he
Vind modellen die helemaal nieuw zijn toch mooier en het bespaart je ook een hoop geld......125 dollar die gasten zijn echt gek. Maja is knap als je een kapotte modelauto kunt verkopen voor meer geld dan een nieuwe