Hier zoals hij was (geen eigen foto)

hier het nieuwe interieur, met zilveren details, vintage-look stoelen (de auto is niet voor niks 61 jaar oud...en alles beter dan het feloranje wat het was), matjes gekleurd en natuurlijk een nardistuurtje gemaakt.:

De binnenkant van de body en het onderstel (met zelfgemaakte kunstof tussenschotjes) netjes zwart gemaakt:

Nuja, netjes, ach van de binnenkant zie je toch 90% niet en het zichtbare is vrij netjes:

De buitenkant, hier zijn alle naadjes van motorkap en kofferklep zwart gemaakt, de lamellen van de grilles zwart gemaakt, wat zwart in het relief van de louvres aan de zijkant en op de motorkap, de sponningen van de raampjes netjes zilver en 1 ruitje liggend ipv staand:

Desalnietemin zie ik nog wat kleine foutjes die opgelost moeten worden. Veel onregelmatigheden zitten echter in de raffelige body. Gezien de weinige vrije tijd die ik heb heb ik alleen deze middag aan het model besteedt. Een nieuwe laklaag behoorde dus zeker niet tot de mogelijkheden.

en nog 2 detailshots:

zo, dat was mijn middagbesteding. Ik hoop dat jullie het resultaat een beetje netjes vinden. Na een goede schoonmaakbeurt en de laatste kleine puntjes is het model toch een stuk netter geworden vind ik.