Shelby Collectibles

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Plaats reactie
W123

Shelby Collectibles

Bericht door W123 »

Beste Verzamelaars.

Ik zie op marktplaats diverse Mustang Shelby GT350 te koop staan. Wie van jullie kent dit merk. Met welk ander merk is de kwaliteit te vergelijken. Ik heb nu zelf een Jouef Evolution GT350 waarvan ik vindt dat de vormgeving niet geheel realistisch is. De Jouef GT350 is later uitgebracht als Eagle's Race / Universal Hobby's weet ik. Maar Shelby Collectibles ken ik niet.

Alvast bedankt.
Vini Vidi Vici
Bondracer

Re: Shelby Collectibles

Bericht door Bondracer »

Wel , die Shelby Collectibles kan je het best vergelijken met Norev, Sunstar, Welly-kwaliteit al zijn ze serieus aan de weg aan't timmeren om hun modellen in de hogere regionen te krijgen (richting AA) .Die Shelby GT350 is op zich geen slechte keuze en veel beter afgelijnd dan de Jouef evolution versie. En voor de prijs om en bij de 40€ is dit een mooi afgewerkt model , zeker de motor is zeer mooi. De volgende in het rijtje die kwalitatief zeer hoogstaand is , de Exact Detail , maar die zit dan in de prijsklasse boven de 120€ mag je rekenen.
Hopelijk heb je er iets aan en succes met de aankoop
Bondracer :wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
W123

Re: Shelby Collectibles

Bericht door W123 »

Bondracer, bedankt voor je uitleg. Hier kan ik zeker wat mee.
Ik krijg van de week ook nog een een Shelby GT 500KR binnen van Road Legands binnen. Volgens mij is dit geen heel erg gedetaieerd model, maar ik gebruik hem toch voor een ombouw.
Vini Vidi Vici
Plaats reactie