Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn verzameling bestaat uit peugeots, voornamelijk in de schaal 1/43. Momenteel heb ik vooral de nieuwere modellen, maar in de toekomst wil ik ook oudere modellen gaan verzamelen. Ik zal hier steeds een aantal foto's plaatsen van mijn collectie.
De peugeot 308 5 drs
Laatst gewijzigd door watervriend op vr 06 mei 2011 00:51, 10 keer totaal gewijzigd.
Mooie wagens , mis alleen nog de 407 coupé, het mooiste model dat Peugeot op dit moment levert . Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat toevoegen aan je verzameling.
Silverarrow schreef:Mooie wagens , mis alleen nog de 407 coupé, het mooiste model dat Peugeot op dit moment levert . Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat toevoegen aan je verzameling.
Heeft ie er gewoon tussen staan hoor
Welkom watervriend op dit gezellige forum! Je hebt al een mooie Peug collectie, ziet er goed uit
Silverarrow schreef:Mooie wagens , mis alleen nog de 407 coupé, het mooiste model dat Peugeot op dit moment levert . Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat toevoegen aan je verzameling.
Heeft ie er gewoon tussen staan hoor
Welkom watervriend op dit gezellige forum! Je hebt al een mooie Peug collectie, ziet er goed uit
Ik ben Manitoba en nieuw op dit forum. Ik ben zelf geen uitgesproken verzamelaar, maar heb wel van de meeste van mijn echte auto's een miniatuur-versie. Momenteel rijd ik in een Peugeot 407 en heb daar (nog) geen miniatuur van kunnen vinden. Wie weet welke fabrikanten deze maken en in welke kleuren en uitvoeringen deze te verkrijgen is?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij voorbaat dank in ieder geval.
Hoi Manitoba,
Ik weet dat Norev diverse modellen heeft van de peugeot 407 in schaal 1/43. Er is ook een 407 coupe in de schaal 1/18, maar ik weet niet van welk merk.
Er staan regelmatig diverse modellen te koop op ebay of marktplaats. Daarnaast zijn ze te koop in (online) modelshops. Ik heb zelf een grijze en een bordeauxrode 407, of er ook andere kleuren leverbaar zijn, weet ik niet.
Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben. (overigens staat hierboven een foto van de 407, 407sw en de coupe. Van de rode 407 zal ik binnenkort ook een foto plaatsen.)