Yow Modellini

Plaats reactie
Lamboluigi

Yow Modellini

Bericht door Lamboluigi »

Goedeavond,

Ik ben een Lamborghini collector en nieuw op dit forum. Heb al aardig wat en het wordt steeds lastiger om aparte en unieke exemplaren te vinden. Met name prototypes zijn lastig te vinden. Nu weet ik dat het merk Yow modellini een heel arcenaal met Lambo's heeft geproduceerd en nog steeds maakt. Helaas weet ik ze niet te bemachtigen.

Wie kan mij helpen aan betrouwbare, liefst EU, leveranciersvan Yow modellini 1/43 resin kits en al gemaakte exemplaren?

Sowieso alle Lamborghini collectors zijn van harte welkom op dit topic. Wellicht kunnen wij elkaar verder helpen met onze zoektocht.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

--Cheers--

Luigi
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: Yow Modellini

Bericht door jonnoT »

Yow Modelli heeft een eigen site, maar is wel handig als je eerst Japans leert :mrgreen:
Dinky_Boy
Contacteer:

Bericht door Dinky_Boy »

Europese Yow leveranciers ken ik niet.

Raccoon in Japan is betrouwbaar.

Twee links: Yow modellen en Algemeen

Je kunt ze gewoon in het Engels mailen.
Afbeelding
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Dinky_Boy schreef: Je kunt ze gewoon in het Engels mailen.
Tja, dat heb ik ook al vaker gedaan, maar nog nooit een antwoord ontvangen :cry:
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Lamboluigi schreef:Goedeavond,

Ik ben een Lamborghini collector en nieuw op dit forum. Heb al aardig wat en het wordt steeds lastiger om aparte en unieke exemplaren te vinden. Met name prototypes zijn lastig te vinden. Nu weet ik dat het merk Yow modellini een heel arcenaal met Lambo's heeft geproduceerd en nog steeds maakt. Helaas weet ik ze niet te bemachtigen.

Wie kan mij helpen aan betrouwbare, liefst EU, leveranciersvan Yow modellini 1/43 resin kits en al gemaakte exemplaren?

Sowieso alle Lamborghini collectors zijn van harte welkom op dit topic. Wellicht kunnen wij elkaar verder helpen met onze zoektocht.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

--Cheers--

Luigi
Beste Luigi,

Ik ben al enige tijd bezig een MB C292 :) kit te bemachtigen via de Roos autominiaturen in Uithoorn (Google), lukt maar niet, te weinig vraag naar het kit merk, waardoor de transport kosten enorm worden.
Misschien kan jij helpen, met je grote bestelling, zodat hij het ea toch voor elkaar kan krijgen :?: :?: :?: :?:

Niet geschoten, is altijd mis. :!:

Ron
jonnoT

Bericht door jonnoT »

andere bijkomstigheid van Yow Modelli is dat zijn modellen razend snel kunnen uitverkopen en de oplage zeer beperkt is :cool:
Plaats reactie