Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tsjonge, ik dacht net ik ga 's kijken bij de modelbouwzaak hier in het centrum voor wat spul voor een diorama. Ik dacht een grasveldje met wat bomen en struiken eromheen te gaan maken, niet te omslachtig. Zie ik toch deze doos in de etalage staan alsof ie er al 30 jaar stond...
Dus die heb ik maar meegenomen en heb het grasveldje nog even op hold gezet.
Kon uiteraard niet wachten om ermee te beginnen, dus het begin is er in de vorm van het smeerputje
Ik zal de verdere vorderingen in deze topic posten.
Is inderdaad redelijk compleet ja. Accu's, werkbanken, compressor, allerlei handgereedschap, laskar, hang-TL-lampen, leidingwerk, verfblikken (op schaal, geen echte verf), en posters. Zitten ook 2 metalen gegoten mannetjes bij, maar ik denk niet dat ik die ga gebruiken, ze zien er een beetje vervormd uit. Maar misschien valt het mee als ze geverfd zijn...
Wel een leuk setje vind ik zelf. En makkelijk dat het zo compleet is aangezien dit m'n eerste diorama wordt.
Alleen de spijkertjes die er bij zitten om het hout in elkaar te zetten, heb ik niet gebruikt. Ik heb er een paar geprobeerd, maar zelfs met het kleinste hamertje dat ik heb, kreeg ik het niet voor mekaar om ze niet krom te slaan. Dus daar heb ik toch maar kleine "echte" spijkers voor gebruikt. Die had ik gelukkig nog liggen.