Sinds vandaag ben ik lid en wil jullie laten weten waar mijn interesses liggen. Even wat info over mij: Ik heet Dennis, ben 35 jaar en samen met vrouw, dochter en kleine op komst woonachtig in Purmerend.
Vanaf jongs af aan ben ik al gek van auto's, autosport en het "hebben" van modelletjes. Ik heb alles vanaf mijn jeugd nog voor het nageslacht bewaard, denkend aan Siku's, Matchbox, Corgi's en Majorettes. Verder heb ik een verzameling van ca. 50 stuks modellen in de schaal 1:24 van Bburago, Polistil en Mebetoys, die ik door ruimtegebrek helaas niet kan uitstallen. Deze zitten netjes verpakt in verhuisdozen tussen al het andere spul aangezien ik de originele dozen niet meer heb.

Vanaf mijnde 11e jaar ben ik begonnen met het verzamelen van 1:18 modellen, gestart met de '84 Testarossa en '54 300SL van Bburago, die toendertijd de enige fabrikant waren in deze schaal. Bijna alles wat daarna kwam heb ik toegevoegd, als laatste de 360 Modena. Toen er andere fabrikanten bijkwamen die weliswaar voor een andere prijs een betere kwaliteit leverden ben ik met Bburago gestopt. Ik zal deze nu dan ook buiten beschouwing laten, misschien start ik hier een nieuw onderwerp voor.
Mijn eerste prioriteit zijn Le Mans winnaars, maar ik kan het niet laten om de andere (mooie) exemplaren te laten staan. Verder heb ik diverse DTM, WRC, F1 en straatauto's aangeschaft onder het mom van "toch ook wel mooi om te hebben" wat tot nu toe heeft geresulteerd in de volgende onderstaande verzameling, welke ik zodra ik weer in Nederland ben zal specifceren inclusief foto´s.
Ik heb nu met name diverse modellen van Autoart, Exoto, CMC, UT models en PMA, die stuks voor stuk juweeltjes zijn, al zeg ik het zelf.