Scenery bij Tuinwereld

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 432
Lid geworden op: di 03 mei 2005 20:04
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Scenery bij Tuinwereld

Bericht door Henri »

Vandaag gevonden bij de Tuinwereld, waar nu zo'n beetje alles 50% korting heeft en dit dus ook! Huisjes van 'keramiek' en zijn eigenlijk voor kerst bedoeld. Maar het assortiment is zo uitgebreid dat ik er toch wel een paar hele toffe bij gevonden heb! En dan heb ik er nog een paar laten staan want 'wat moet je er allemaal mee'...
Ze kosten gemiddeld zo'n E 40,-, maar met 50% korting is het aardig kopen!
Voor de foto's heb ik er een 1/43 Corvette bij gezet, en een 1/64 Dodge Charger van Matchbox, dan heb je een idee van de grootte.

Het merk is Lemax Village Collection: http://www.lemaxcollection.com/

Afijn, als eerste 'Mike's repair and body shop'. De groene auto in de werkplaats lijkt als twee druppels water als een deelnemer uit de film CARS.
Er zitten enorm veel leuke details aan! Helaas had ik het laatse exemplaar, waar de benzinepompen van los zaten en bij thuiskomst knikkerde er eentje op de grond waardoor het schildje eraf brak. Dat wordt vanavond even gerepareerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het tweede exemplaar dat in mijn vitrines terechtkomt, is Roy's Diner. Ook heel tof, met twee figuren binnen die zitten te eten, Art Deco ontwerp, jukebox en let op het schildje: Hot Rod Parking thursday nights. Geweldig!

Afbeelding

Afbeelding
Follow me at AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie