IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
galleria ferrari
Berichten: 942
Lid geworden op: do 09 aug 2007 14:57
Locatie: zwartsluis

IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door galleria ferrari »

dit las ik op internet vanochtend:
The Stig verraadt zichzelf


BRUSSEL - De testpiloot van het automagazine ‘Top Gear’ is de professionele stuntman en autoracer Ben Collins.

Wie is ‘The Stig’? Het was een van de best bewaarde geheimen in de televisiewereld. Vorige week beweerde de Britse krant News of the world te weten wie er onder die eeuwige witte helm zat, maar de tabloid gaf de naam niet vrij, ‘uit respect voor het programma en het grote geheim’.

De krant verklapte wel dat de Stig een getrouwde dertiger is die in een relatief bescheiden villa van 330.000 euro woont, in een saaie middenklasser rijdt en ooit dicht bij een Formule1-carrière stond.

Er werd nog aan toegevoegd dat de man zijn job bij Top Gear combineert met een bestaan als stunt- en testpiloot en daar zo’n 165.000 euro per jaar mee verdient. De krant drukte ook een foto af met de ogen van de man die nooit zijn helm afzet en nooit ofte nimmer een woord spreekt.

Maar ‘The Stig’ heeft nu zichzelf ontmaskerd. De testpiloot van Top Gear ‘outte’ zich aan het personeel van een galerie in Bristol. Dat schrijft de Britse krant Daily Telegraph op zijn website.

De 33-jarige Ben Collins gaf zijn geheim prijs toen hij de galeriehouder vroeg om hem te helpen bij de productie van een beperkte uitgave van een print van ‘The Stig’ in actie.

Ook een bouwvakker had de identiteit van de testpiloot ontdekt, toen hij tijdens werkzaamheden in het huis van Collins het witte kostuum en de witte handschoenen van ‘The Stig’ zag liggen.

Collins startte zijn autosportcarrière in 1994. Onlangs werkte hij drie maanden als stuntman in de laatste James Bond-film The Quantum of Solace als stand-in van acteur Daniel Craig.
lb

Bron: http://www.nieuwsblad.be

eigenlijk vind ik het wel jammer ik vond het erg leuk om niet te weten wie het was
ik vraag me af wat de topgear heren hierop gaan zeggen

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door rudie20vt »

ja het moest er een keer van komen maar inderdaad is het wel jammer was wel gaaf dat het niet bekend was.
en de vorig stig heeft het veld moeten ruimen toen het bekend werd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Matt Modelautos »

rudie20vt schreef:ja het moest er een keer van komen maar inderdaad is het wel jammer was wel gaaf dat het niet bekend was.
en de vorig stig heeft het veld moeten ruimen toen het bekend werd.
Gaat met deze ook ongetwijfeld gebeuren.
(indien hij het werkelijk IS natuurlijk)
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Fruitcake »

Nog knap dat ze het een paar jaar geheim hebben kunnen houden in een land met zoveel roddelbladen :D

(die meestal een aardige zak centen overhebben voor dit soort dingen)
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door rsh_scuderia »

Wat een onzin verhaal.
Er zijn iets van 6/7 coureurs die voor Stig spelen.

Er is een dikke Stig, een kleinere Stig, ze hebben op Zolder een Fransman gebruikt, in de Renault F1 was het Alonso die het Stig kostuum mocht dragen.
Handschoenen en een helm gevonden door een bouwvakker. Beetje Telegraaf-niveau.... :lol:
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Fruitcake »

Volgens mij was het een Fin in de Renault hoor ;)
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door rpi »

Ik wist al lang dat ie in Heusden-Zolder woont en ook modelauto's verzamelt.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Tom_Aston-Martin »

rpi schreef:Ik wist al lang dat ie in Heusden-Zolder woont en ook modelauto's verzamelt.
ja klopt! hij was toch iets van 24 jaar? :mrgreen: :thump_up: :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Jaap »

haha wel lol hierboven

wel jammer dat het bekend is, het heeft wel wat dat een topcoureur gewoon 'undercover' blijft. Lekker mysterisch :mrgreen:
Gebruikersavatar
Nick7
Berichten: 181
Lid geworden op: vr 26 dec 2008 17:19

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Nick7 »

Als het waar is dan komt er wel weer een nieuwe. Nu met oranje pak? :D Maar het is idd wel jammer dat het nu bekend is. Aan de ene kant wil je het wel weten maar nu is ook de mysterie er van af :( .
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Als dit verhaal waar is, jammer een illusie minder. :evil:

Ik had altijd het idee, dat het een Formule ? coureur is /was, die eigenlijk door de financieën nooit kon doorbreken.

Of zeker een paar keer een F1 race had gereden / getest.

Al met al een leuke stunt van dit programma, om een Stig in te zetten, zodat de rijgewoontes hetzelfde blijven.

Maar Stig doet, deed het leuk op het beeld,


Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Jolly Club »

Weet niet of er meerdere zijn, maar de naam Ben Collins is volgens mij al gevallen toen de eerste Stig 'ontmaskerd' werd. :think:

Als hij werkelijk is ontslagen omdat zijn identiteit (Ben Collins) bekend werd, kan de nieuwe Ben Collins niet de Stig zijn en is het dus een ander.
Tenzij er twee verschillende Ben Collinzen zijn, die allebei de Stig zijn geweest. Alleen was de ene dan de eerste Stig, en Ben Collins, en was de andere Ben Collins de tweede Stig. Maar misschien is de tweede Stig inderdaad de eerste Ben Collins en is dat verhaal over zijn ontslag gewoon verzonnen.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door AutoWolf »

Schitterende theorie JClub. :lol:

Groeten,


Wolf.
Gebruikersavatar
Nick7
Berichten: 181
Lid geworden op: vr 26 dec 2008 17:19

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Nick7 »

Dit eerste stig is Perry McCarthy hoor. Maar ik denk niet dat ze het verhaal van zijn ontslag hebben verzonnen. Maar ja als er een nieuwe komt weten we (bijna) zeker dat de "witte" stig Ben Collins. Maar vind het wel jammer dat het ontdekt is.
Plaats reactie