Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Wij zijn weer van de partij en ook zullen Rene (motorhead) en zijn beursmaat Michel en Robert Dartrace van Dartel de Diorama bouwer aanwezig zijn.
Gezamelijk hebben we een kraam van 10 tafels lang
Ik hoop er ook weer even bij te kunnen zijn. Frank, als de 575 GTC dan binnen is, zou je die dan mee kunnen nemen naar Sevenum? Ik laat dan sowieso nog weten of dat ik ga
Volgens mij niet echt meer modelautowinkels (op een paar na), meer particulieren. Maar Frank zal je hier denk ik nog wel meer over kunnen vertellen denk ik
Op 15 februari vindt in de Schatberg te Sevenum weer de modelautobeurs plaats. Uit geheel Nederland, maar ook uit Duitsland en Belgie, zullen verzamelaars hun modellen weer aanbieden. Voor iedere verzamelaar is wel iets te vinden door het grote verschil in aanbod. De schaal wisselt van 1:87 tot 1:15, en er zijn vele merken soorten en maten auto’s vrachtauto’s tractoren en noem maar op te bewonderen en te koop. De beurs in recreatiecentrum de Schatberg is naast het ruime aanbod uitgegroeid tot een ontmoetingsplek voor enthousiaste verzamelaars.
De entree, en parkeren vrij. Dus ook al bent u geen verzamelaar, kom dan toch een kijkje nemen, maak een rondje langs de stands en geniet van de gezellige sfeer.
Voor meer informatie en tafelreserveringen kunt u contact op nemen met de organisatie, telefoonnummer: 0478-692314 of 06-51548129. De schatberg is gelegen de Midden Peelweg 5 en de beurs is geopend van 10:00u tot 15:00u.
Laatst gewijzigd door Schumi28 op ma 09 feb 2009 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:berichten samengevoegd, er was al een topic