Namacbeurs 4 April
- Daytona69
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Namacbeurs 4 April
Wie gaan er 4 april ook naar Houten? en wat hoop je te vinden?
Ik probeer te gaan en hoop de ferrari 410 in het zilver met donker dak onder de 60 euro te vinden
Ik probeer te gaan en hoop de ferrari 410 in het zilver met donker dak onder de 60 euro te vinden
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Re: Namacbeurs 4 April
Hé Daytona.
Misshien dat ik er ook ben en ga dan op zoek naar een 3 serie coupé in het blauw van Kyosho (E92) voor weinâg.
Wordt er wel eens een meeting gehouden daar?
Misshien dat ik er ook ben en ga dan op zoek naar een 3 serie coupé in het blauw van Kyosho (E92) voor weinâg.
Wordt er wel eens een meeting gehouden daar?
- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
Ik zal er zeker weer zijn op 4 april.
En wat ik zoek...mwah.. het vindt mij eigenlijk altijd
In ieder geval mijn bestelde Michel Vaillant modellen ophalen, en er zal ongetwijfeld weer ergens een
Aston Martin of Maserati staan die mee gaat
Groeten,
Ferry
En wat ik zoek...mwah.. het vindt mij eigenlijk altijd

In ieder geval mijn bestelde Michel Vaillant modellen ophalen, en er zal ongetwijfeld weer ergens een
Aston Martin of Maserati staan die mee gaat

Groeten,
Ferry
- Daytona69
- Contacteer:
Ik heb nooit iets van een forum meeting waargenomen , ken ook niemand van gezicht, dus organiseer maar of roep maar meetingpoint en tijd . Al wordt het lastig voor degene die er met een tafel staan , ze zullen hun handel niet zo snel alleen laten. Misschien idee om alle tafelhouders die actief zijn op dit forum een forumvlaggetje op hun tafel te zetten met hun "chatnaam" en forumlogo.
Yep ik ga ook weer , en zoals vorige keer ga ik nog eens een poging ondernemen om die kabouter Plop (Mercedes-Ron) aan de snackstand tegen het lijf te lopen. Is de vorige keer een beetje mislopen daar hij bij de cops zat omdat er iemand zijn kraam aan't leegjatten was
.En uiteraard weer verder op zoeken naar één of andere sinister Ford of Aston-model
Algehele oproep -"Om 12 uur aan de stand van de snacks meet and greet van het forum"

Algehele oproep -"Om 12 uur aan de stand van de snacks meet and greet van het forum"

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Chips,Bondracer schreef:Yep ik ga ook weer , en zoals vorige keer ga ik nog eens een poging ondernemen om die kabouter Plop (Mercedes-Ron) aan de snackstand tegen het lijf te lopen. Is de vorige keer een beetje mislopen daar hij bij de cops zat omdat er iemand zijn kraam aan't leegjatten was![]()
Dit ruikt naar een verplichte uitnodiging

Had eindelijke een datum gemaakt, om samen met de familie naar een tuinmeubel show winkel te gaan, om de nieuwe trends te bewonderen

Ik kies toch maar voor shoppen bij de de bekende blauwe design winkel van de hele wereld, iakeeeaaaa.

Natuurlijk ben ik er ook

Ik hoop alleen niet voor mij dat het zo'n dag wordt als de vorige keer

Heb al het één en ander in de bestelling staan, wat ik Houten mag afhalen

Je kan me herkennen aan het grote kapmes wat aan mijn rug hangt in mijn oude KMAR uniform

Ik zal een badge dragen met mijn MAF Nickname

Ron

Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op di 07 jul 2009 10:38, 4 keer totaal gewijzigd.
Dus jij (MB 500 Sec Ronnie) verkoopt geen mercedes modellen
(Ik zoek nog een Mercedes CL 63 AMG)
Ik wou ook wel gaan om die te scoren maar moet om 12 uur voetballen

- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
MB 500 Sec Ronnie schreef:Je kan me herkennen aan het grote kapmes wat aan mijn rug hangt in mijn oude KMAR uniform , mijn alias voor deze dag wordt: Dr. Mangeta, (do I have to say more)
Ik zelf sta vlak bij de snackbar, dan ben ik maar 4 tafels verwijderd van deze eetgelegenheid, aan de muur kant, richting uitgang, met wat militair 1/35 spul (zelfgemaakt) tafel 21 en wat VW busjes.
Ik zal een badge dragen met mijn MAF Nickname
@Ron. Ik zal op zoek gaan naar iemand die aan jouw signalement voldoetBondracer schreef: Yep ik ga ook weer , en zoals vorige keer ga ik nog eens een poging ondernemen om die kabouter Plop (Mercedes-Ron) aan de snackstand tegen het lijf te lopen. En uiteraard weer verder op zoeken naar één of andere sinister Ford of Aston-model![]()

@Bondracer. We weten waar we op moeten letten

Tot de 4e
Groeten,
Ferry
Ik ben er niet bij
, de volgende keer ben ik weer van de partij 

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- basNL
- Contacteer:
Ik ben er ook bij
Weer de Nederlamdse/Duitse econumie steunen.
Moet mijn Ferrari verzameling eens flink gaan uitbreinden met de nieuwe elite modellen
Weer de Nederlamdse/Duitse econumie steunen.
Moet mijn Ferrari verzameling eens flink gaan uitbreinden met de nieuwe elite modellen
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Natuurlijk verkoop ik geen MB modellen in 1/43, die hou ik voor mij zelfmichel26 schreef:Dus jij (MB 500 Sec Ronnie) verkoopt geen mercedes modellen(Ik zoek nog een Mercedes CL 63 AMG)

Al het andere, voor de andere modelauto verzamelaars.

Jammer dat je moet voetballen, kan je geen blesure faken, of zo iets

Heb ik ooit ook wel eens gedaan bij waterpolo

Ron

MB 500 Sec Ronnie schreef:Natuurlijk verkoop ik geen MB modellen in 1/43, die hou ik voor mij zelfmichel26 schreef:Dus jij (MB 500 Sec Ronnie) verkoopt geen mercedes modellen(Ik zoek nog een Mercedes CL 63 AMG)
Ik wou ook wel gaan om die te scoren maar moet om 12 uur voetballen![]()
![]()
Al het andere, voor de andere modelauto verzamelaars.![]()
Jammer dat je moet voetballen, kan je geen blesure faken, of zo iets![]()
Heb ik ooit ook wel eens gedaan bij waterpolo![]()
Ron
Nee daarvoor voetbal ik te graag

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vertel eens over dat leegroven van je stand Ronnie? Wat gebeurde er? Ik hoor dat regelmatig van standhouders en ik verbaas me er hogelijk over dat het voorkomt, tot ik het in Amsterdam een keer zag gebeuren. Die man werd bijna gelynchd 

- Daytona69
- Contacteer:
Ik zal om 12 uur bij die snackstand zijn ,daar is het dan wel spitsuur, ik ben te herkennen aan mijn zwart gevlamde honkbalpet, als ik hem niet vergeet , want door slaapgebrek ben ik wel eens vergeetachtig met dank aan mijn 11 maanden oude dochter , maar verder is ze wel the top of the world 

Laatst gewijzigd door Daytona69 op za 21 mar 2009 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.