Audi A5

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul M
Berichten: 604
Lid geworden op: di 22 apr 2008 15:11
Locatie: Oosterhout

Audi A5

Bericht door Paul M »

Vraagje:

Weet iemand of Kyosho de Audi A5 in de schaal 1:18 nog uitbrengt?
Komt er ook nog een 1:18 model van de Spyker C8?

Groeten Paul
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Audi A5

Bericht door Tom_Aston-Martin »

de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt! :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Audi A5

Bericht door Bert »

Tom_Aston-Martin schreef:de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt! :wink:
Hoezo audi maakt geen 1:18 modellen meer? Als kyosho, minichamps of norev de rechten er voor betalen waarom zouden ze dat dan niet meer doen? :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Audi A5

Bericht door andre »

Bert schreef:
Tom_Aston-Martin schreef:de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt! :wink:
Hoezo audi maakt geen 1:18 modellen meer? Als kyosho, minichamps of norev de rechten er voor betalen waarom zouden ze dat dan niet meer doen? :?:
Omdat ze die rechten niet hebben en de fabrikant bepaald
of er modellen van nagemaakt mogen worden en Audi heeft de stekker
uit de 1:18 reeks getrokken .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Audi A5

Bericht door TestaRossa »

Dus de Norev 1:18 DTM 2008 modellen gaan ook niet door?!

Of is het met bepaalde modellen of vanaf een bepaald tijdstip ingaande op een bepaalde datum.........

Veel bepalingen :D
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
DennieV
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 14:50
Locatie: Zundert

Re: Audi A5

Bericht door DennieV »

Wel stupid van Audi dan :doh:
Ik geloof best dat er mensen zijn die na een aankoop van een 1:18 A5 (of ander merk) overstag gaan om het model in het echt aan te schaffen.

Tenminste,ik ben er 1 van die daarbij hoort. :oops:
Als m'n vriendin & ik ons huis niet gekocht hadden/hebben dan had ik in februari een Mercedes C-klasse gekocht,puur omdat ik door het verzamelen een nog meer Mercedesfan geworden ben :angel:
En die komt er nog!!! :worshippy:
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Audi A5

Bericht door Bert »

Ik vind dat echt jammer :o en ook raar want die audi's van Kyosho, Minichamps en ook van Norev verkochten toch wel goed :thump_up: . Hoewel ik BMW-fan ben, ben ik audi's steeds meer gaan waarderen. Mede door de schaalmodellen die bij mij op de plank staan :angel: .
Afbeelding
Plaats reactie