Verkoper op marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door thebulldog »

Moet toch nog ff een laatste opmerking plaatsen

@ Jolly Club, ik deed het alleen om andere te behoeden voor deze verkopers/kopers op MP maar jij wil dus duidelijk "slachtoffer" worden van 1 van deze gekken, klinkt misschien heel rot wat ik nu zeg maar ik hoop nu gewoon dat jij door 1 van de mensen op mijn lijst voor dik geld in de maling genomen wrd, dan praten we verder.

Gooi dit topic gewoon op slot als je een goede Beheerder of mod of wat dan ook ben dit wrd nu alleen maar een onzin topic, weet voor mezelf ook wel dat ik minder actief ga worden op dit forum mede omdat mijn goedbedoelde topic helemaal de grond in getrapt word.

Thanxsssss mensen zal nog een x aan jullie denken :thump_down: :thump_down: :thump_down:


PS. deze tekst ^^ is alleen voor de mensen die het oneens zijn met me.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door Ricardo »

Jolly Club schreef:Winkelen via interweb blijft een zaak van wederzijds vertrouwen, zeker bij particulieren. Ik snap dat je daar tegen negatieve zaken aan kan lopen, maar eigen rechter spelen is iets wat niet op dit forum thuishoort in mijn optiek !

Groet,

Martin
Het hoort er zeker niet thuis en ik ben ook van mening dat je bepaalde risico's (in dit geval "Wet Bescherming Persoonsgegevens") door een dergelijk systeem niet bij een bestuur mag leggen dat bestaat uit vrijwilligers. Als puntje bij paaltje komt, zullen zij hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn. Lijkt me niet wenselijk :thump_down:
Het lijkt me daarom ook vrij logisch dat een bestuur in dit soort situaties in moet grijpen, ondanks dat sommige leden dan een ander mening hebben. :thump_up:
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door borbase »

welkom in de digitale wereld :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
DerPolizist
Berichten: 386
Lid geworden op: di 31 mar 2009 21:45
Locatie: Sneek

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door DerPolizist »

Anders kun je het nog altijd naar de heren van Geenstijl.nl sturen :D
Is ook uiterst effectief
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door Ricardo »

thebulldog schreef:Gooi dit topic gewoon op slot als je een goede Beheerder of mod of wat dan ook ben dit wrd nu alleen maar een onzin topic, weet voor mezelf ook wel dat ik minder actief ga worden op dit forum mede omdat mijn goedbedoelde topic helemaal de grond in getrapt word.
Uiteraard goed bedoelt, maar je praat zelf al dat er "gekken" rondhangen op Marktplaats. Mocht zo'n gek het in de gaten krijgen dat z'n naam en gegevens hier openbaar gemaakt worden, dan zijn de rapen gaar. Zo iemand kan dan zo aangifte doen en het bestuur zal hierop aangesproken gaan worden. In Nederland mogen we gewoon niet voor eigen rechter spelen.

Het topic wordt zeker niet de grond ingetrapt. Ik heb deze discussie namelijk zelf opgestart in het moderator-gedeelte. Het forum wordt gerund door een groot aantal vrijwilligers en ik ben van mening dat je dit soort mensen niet het risico van een dergelijk topic in de schoenen mag schuiven, want vergeet niet dat het bestuur verantwoordelijk gesteld kan worden over de inhoud van een dergelijk topic en niet degene die het post. Als jij echt vindt dat er een dergelijke lijst moet komen, dan zou je deze zelf ergens op een webspace moeten zetten. Dan leg je namelijk ook de verantwoording bij jezelf neer en niet bij anderen zoals nu het geval is.
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door borbase »

ben het niet helmaal eens als iemand zijn naam al vrijgeeft op mp
dan wil ie toch al iets dus is het niet meer beschermd maar openbaar
gr rob
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door Ricardo »

borbase schreef:ben het niet helmaal eens als iemand zijn naam al vrijgeeft op mp
dan wil ie toch al iets dus is het niet meer beschermd maar openbaar
gr rob
:eh: Dat wordt door de persoon zelf gedaan en niet door een ander. Als ik me naam op Marktplaats vermeld, wil nog niet zeggen dat iemand anders mijn gegevens op een forum mag plaatsen.
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door borbase »

Ricardo schreef:
borbase schreef:ben het niet helmaal eens als iemand zijn naam al vrijgeeft op mp
dan wil ie toch al iets dus is het niet meer beschermd maar openbaar
gr rob
:eh: Dat wordt door de persoon zelf gedaan en niet door een ander. Als ik me naam op Marktplaats vermeld, wil nog niet zeggen dat iemand anders mijn gegevens op een forum mag plaatsen.
ik heb daar geen problemen mee want niks is meer geheim tegenwoordig en als je iets fout doet vind ik dat dat wel moet kunnen
gr rob
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door Ricardo »

borbase schreef: ik heb daar geen problemen mee want niks is meer geheim tegenwoordig en als je iets fout doet vind ik dat dat wel moet kunnen
gr rob
Ik ook niet, alleen ons wetboek staat dit gewoon niet toe.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Verkoper op marktplaats

Bericht door rsh_scuderia »

Vanwege het oeverloos niet begrijpen van het risocdragende wat een stichting met zich meebrengt voor de bestuurders adviseren wij van Richard Security Holding het volgende;






























Afbeelding

:thump_up:
Gesloten