Indycar 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5184
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Indycar 2009

Bericht door Schumi28 »

RTL GP GOES USA
INDYCAR SERIES MET ROBERT DOORNBOS OP RTL 7

Op 5 april gaat het nieuwe IndyCar Series-seizoen van start en RTL is erbij. In de straten van St. Petersburg, Florida, begint de eerste van in totaal zeventien races waaronder de wereldberoemde Indianapolis 500.

Doornbos
En dit jaar rijdt er voor het eerst sinds lange tijd weer een Nederlander mee in de IndyCar Series. Robert Doornbos stapt in bij het meest succesvolle raceteam in het kampioenschap: Newman/Haas/Lanigan Racing. Hij zal begeleid worden door tweevoudig Indy 500-winnaar Arie Luyendyk. RTL 7 zal tien races live uitzenden waaronder de Indy 500 en de openingsrace in St. Petersburg.

Danica Patrick
Vier teams zijn favoriet voor de titel in de IndyCar Series. Naast het team van Robert Doornbos behoren ook Ganassi Racing, Team Penske en Andretti Green Racing tot de kanshebbers. In het team van de oud Formule 1-coureur Michael Andretti rijdt ondermeer de snelste vrouw van Amerika: Danica Patrick. Zij zal strijden om de titel én om de overwinning in de Indy 500 met coureurs als Scott Dixon, Tony Kanaan, Ryan Briscoe en Dario Franchitti.

Indianapolis 500
Er staan zeventien races op de kalender van de IndyCar Series waaronder twee in Canada en een op de spectaculaire oval van Motegi in Japan. In Amerika wordt er gereden op onder andere de legendarische baan Watkins Glen en in de straten van Long Beach. Maar de belangrijkste race van het jaar is natuurlijk de Indianapolis 500.

LIVE bij RTL
RTL zal tien races live uitzenden. Te beginnen met de openingsrace in St. Petersburg en vervolgens de allereerste ovalrace voor Robert Doornbos in Kansas. Natuurlijk zal de Indy 500 rechtsreeks te zien zijn inclusief een uitgebreide voorbeschouwing. Ook de races in Milwaukee, Iowa, Watkins Glen, Toronto, Mid-Ohio, Motegi en de slotrace in Homestead-Miami zullen live te volgen zijn op RTL. De overige races zullen in een uitgebreide samenvatting te zien zijn.

Wie wordt de opvolger van de IndyCar-winnaar van vorig jaar Scott Dixon? Vanaf 5 april krijgen we het antwoord: live op RTL 7!

St. Petersburg
Live op RTL 7 om 20.30 uur na de samenvatting van de Grand Prix van Maleisië
Ik hoop dat dit ook heerlijke races zullen worden :dance:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Indycar 2009

Bericht door rsh_scuderia »

Op dat rondjes rijden na, wel benieuwd. Maar wie doet het verslag van de races?
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Niek-106 »

Dat is wel vet inderdaad, lijkt me een leuke klasse om te volgen!!

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Indycar 2009

Bericht door fish88 »

Hoef ik niet meer via een live stream te volgen hoe Chip Ganassi's team de rest van de stumperts gaat ownen :worshippy:

Toch wel cool die succes supporters mentaliteit van de Nederlanders.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Markopolo »

Sneue honden, jaren hoor je ze er niet over en moet je maar zien hoe je naar wel kreddebol races kan kijken "want we moeten wel genoeg Ab-tronics verkopen", maar nu er een NLer ik rond gaat knorren zijn ze ineens wel thuis :| En waar blijft dan de ALMS, FIA-GT dan :?: :?:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Indycar 2009

Bericht door 1:18 24/7 »

rsh_scuderia schreef:Op dat rondjes rijden na, wel benieuwd. Maar wie doet het verslag van de races?
Allard! :mrgreen: :thump_up2:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Niek-106 »

1:18 24/7 schreef:
rsh_scuderia schreef:Op dat rondjes rijden na, wel benieuwd. Maar wie doet het verslag van de races?
Allard! :mrgreen: :thump_up2:
dat hoop ik toch van niet.
Verschrikkelijke kinderachtige kerel, die meestal nog te laat is met zijn commentaar is ook :evil: :evil:

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Markopolo »

Niek-106 schreef:
1:18 24/7 schreef:Allard! :mrgreen: :thump_up2:
dat hoop ik toch van niet.
Verschrikkelijke kinderachtige kerel, die meestal nog te laat is met zijn commentaar is ook :evil: :evil:

Niek :cool:
Tsja, wat wil je als je Olav als leermeester heb gehad :lol:
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Niek-106 »

Die is ook niet altijd alles nee, maar een heel stuk beter als dat kalff.......
Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Indycar 2009

Bericht door 1:18 24/7 »

Markopolo schreef:
Tsja, wat wil je als je Olav als leermeester heb gehad :lol:
Duizend maal liever Olav dan Allard met zn monotone spraakwaterval van achterhaalde en niet boeiende feitjes. Wat kan die vent babbelen zeg! :shock:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Markopolo »

1:18 24/7 schreef:
Markopolo schreef:
Tsja, wat wil je als je Olav als leermeester heb gehad :lol:
Duizend maal liever Olav dan Allard met zn monotone spraakwaterval van achterhaalde en niet boeiende feitjes. Wat kan die vent babbelen zeg! :shock:
Daar kom je nog wel van terug, Olav heeft denkt ie alleen verstand van F1, en daar irriteert menig zich al aan, kan je nagaan als hij zijn theorietjes op de Indycar los laat :lol: :lol:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Indycar 2009

Bericht door rsh_scuderia »

Zoals een vlassig snorretje hier op het forum zou zeggen met Allard als babbelvissie;

Whomp whomp naar de prullenbak, biatch :clap: :respekt:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Indycar 2009

Bericht door Smokey »

pfieuwwwww dat wordt een druk autosport weekend :twisted: zal mijn vrouw blij mee zijn :D

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Indycar 2009

Bericht door fish88 »

rsh_scuderia schreef:Zoals een vlassig snorretje hier op het forum zou zeggen met Allard als babbelvissie;

Whomp whomp naar de prullenbak, biatch :clap: :respekt:
Whoop Whoop, geen whomp whomp, bitch :snooty:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Fruitcake »

Markopolo schreef:Sneue honden, jaren hoor je ze er niet over en moet je maar zien hoe je naar wel kreddebol races kan kijken "want we moeten wel genoeg Ab-tronics verkopen", maar nu er een NLer ik rond gaat knorren zijn ze ineens wel thuis :| En waar blijft dan de ALMS, FIA-GT dan :?: :?:
Tja, snap ik best van RTL want het is moeilijk reclame te verkopen rond races zonder NL'er :) (behalve F1 dan, al gaan de kijkcijfers wel omlaag als er geen NL'er meedoet)

Trouwens, ALMS zit bij MotorsTV en FIA-GT bij Sport1 ;) weet niet of dat dit jaar ook zo is want NASCAR en IndyCar zijn ze ook al kwijt.
Plaats reactie